Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Vår bhg har blitt en del av læringsverkstedet, og jeg må si at det er en del ting jeg er mindre fornøyd med ang det pedagogiske opplegget. Hva slags erfaringer sitter dere med? Anonymous poster hash: 65dd4...0c8
Chl85 Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Så langt er jeg fornøyd Hva er det du ikke er så fornøyd med av det pedagogiske?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg liker ikke at de har delt fagområdene opp slik at det er en dag med språk, en dag med krativitet osv.. Opplever at dette gjør det lettere for dem å dokumentere, men samtidig at de mister fokuset på hvordan de på en mer "naturlig" måte kan integrere fagområdene inn i frilek. Her stopper de aktiviteter og hindre aktiviteter for å kunne fokusere på dagens fagområde. Eks: Dere kan ikke være i gymrommet nå for i dag skal vi være kreative, da kan dere velge mellom å bygge med klosser eller male.. Hva er ikke mer kreativt enn å kun bruke kroppen sin til å utfolde seg, tenker jeg? Og hva er det med denne hjertedagen hvor et barn pr gang skal sitte i en ring å motta ros fra de andre. Skjønner poenget med å lære å gi og å motta ros... Naturlig setting- Absolutt ikke! STORT fokus på læring.. Anonymous poster hash: 65dd4...0c8
hms33 Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Og hvis du er misfornøyd bytter du bhg.....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Og hvis du er misfornøyd bytter du bhg..... Har du prøvd å bytte bhg i en større by? Der vi bodde, tok du passen du fikk tildelt, priset deg lykkelig om de ikke sendte deg ut i andre enden av byen ift bosted og jobb, takket pent og holdt kjeft. Var man ikke fornøyd var det bare å telle dagene til skolestart. Eller flytte tol en anne kommune. Anonymous poster hash: 30d9e...68f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Jobber i læringsverkstedet selv, og må si meg enig... Grupper hver dag, bryter opp leken og mer naturlige læringssituasjoner. Stress stress stress ved sykdom i personalet, fordi grupper/fagområder SKAL gjennomføres og dokumenteres. Vi var veldig profesjonelle før vi ble en del av LV, og inkluderte alle fagområdene i turdag, en gruppedag og ellers i naturlige situasjoner. Vi dokumenterte, og kunne være stolte av arbeidet vårt. Nå er jeg ikke stolt, bare stressa og føler at jeg ikke strekker til... Synd men sånn er det. Så på nyåret søker jeg meg ny jobb... Vet inne om foreldrene ser hvor stressa barna blir av en overorganisert hverdag... Ser fint ut på planen da... Anonymous poster hash: 883a5...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå