Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 3 dager over tida og fortsatt ikke tegn til tante Rød.Og jeg som vanligvis kan stille kalenderen etter syklusen. Hjelp! Er jo veldig veldig ferdig med flere babyer. Kan ikke skjønne hvordan det kan være mulig at jeg skulle være gravid heller. Da må kroppen ha kødda skikkelig denne mnd. Nei vi får satse på at det dukker opp i løpet av et par dager (veit jo at skulle det være sånn så er abort uaktuellt). Måtte bare få det ut til noen. Har ikke turdt å si noe til gubben ennå. Han hadde bare blitt glad... Anonymous poster hash: 54b20...e58
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Test deg da!? Anonymous poster hash: d9107...72b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg er i samme båt. Gikk på en smell hva prevensjon angår for en uke siden. Mannen vil ha fler, men jeg vil ikke. Fortsatt en uke før jeg vet om jeg er gravid, men det var midt i eggløsning og jeg blir fort gravid. Blir en laaaang uke... Anonymous poster hash: a4648...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå