Gå til innhold

Uæææ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over tida og fortsatt ikke tegn til tante Rød.Og jeg som vanligvis kan stille kalenderen etter syklusen. Hjelp! Er jo veldig veldig ferdig med flere babyer. Kan ikke skjønne hvordan det kan være mulig at jeg skulle være gravid heller. Da må kroppen ha kødda skikkelig denne mnd. Nei vi får satse på at det dukker opp i løpet av et par dager (veit jo at skulle det være sånn så er abort uaktuellt).

Måtte bare få det ut til noen. Har ikke turdt å si noe til gubben ennå. Han hadde bare blitt glad...

 

Anonymous poster hash: 54b20...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test deg da!? :)

 

Anonymous poster hash: d9107...72b

Skrevet

Jeg er i samme båt. Gikk på en smell hva prevensjon angår for en uke siden.

Mannen vil ha fler, men jeg vil ikke. Fortsatt en uke før jeg vet om jeg er gravid, men det var midt i eggløsning og jeg blir fort gravid. Blir en laaaang uke...

 

Anonymous poster hash: a4648...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...