Gå til innhold

Viktigenyheter fylleringte Jarle Andhøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud  :huh:  Hvem er disse damene egentlig?

VÅRT HJERTEBARN JARLE ANDHØY  - JUSTISMORD-DRAMA

Gullgutten fra Tønsberg skal opp i ankesak og dømmes. Vi i VN ELSKER Jarle Andhøy, og fylleringte ham natt til lørdag, bare for å høre stemmen hans. Men han la på. Men vi elsker deg fordet. Vi lover å ringe litt tidligere neste gang.. Så om du ser 9564**** på displayet en sen kveld, vit at det er to damer fra VN som trenger deg.

Andhøy frykter at han blir dømt til å betale boten. Han mener dette er urettferdig, og vi i VN føler med han. Hvorfor Norsk Nazistisk Polar Institutt noe med dette egentlig? Er det ikke lov å ta skuta si og sette ut på eventyr? Hvorfor er ikke samfunnet designet for perler som Andhøy? Sist vi i VN sjekket har ikke NNPI ønsket å finne ut hva som skjedde på den fryktelig ansvarlige ferden Andhøy tok med sine kompiser som førte til at noen dessverre mistet livet. Dette vil Andhøy finne ut av, da det jager ham i drømmene. Han er en fighter. 

Stå på Jarle!! DONT LET THEM GET YOU! Vi digger deg!!!!

Anonymous poster hash: 623c8...481
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Snakk om stalkers! Uff, så pinlig...

Anonymous poster hash: 01854...20b

Skrevet

Pinlig!

Likte at du la ut teksten så de ikke får fullt i klikk fra nysgjerrige dib-damer!

Anonymous poster hash: fb111...aa9

Skrevet

Pinlig! Og litt morsomt. Haha:)

Anonymous poster hash: f0188...704
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Til tross dette fiffige forsøket på å forhindre likerklikk på siden vår - var det nettopp det du klarte. Ingen av oss i redaksjonen har et slikt telefonnr og vi har selvsagt ikke pratet med Jarle i fylla. :)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

til ære for dere, en ekte avklaring på saken:

http://viktigenyheter.blogg.no/1416512571_kveldsnytt_og_kaktus_.html

Er du ikke flau for å være en del av noe så pinlig elendig?

Anonymous poster hash: a838f...4b6

Nei, vi er ganske mange om dette, (minst 4) og vi er egentlig ganske fornøyd med både oppslutning og sponsorer. Hadde vært mer flau om jeg var rosablogger kan du si. Eller om jeg blogget om å være 16 år og mamma. Det syns vi i redaksjonen at er helt tragisk. Vi kan i det minste love dere at vi aldri vil gå i den fella, he he.

Skrevet

Nei, vi er ganske mange om dette, (minst 4) og vi er egentlig ganske fornøyd med både oppslutning og sponsorer. Hadde vært mer flau om jeg var rosablogger kan du si. Eller om jeg blogget om å være 16 år og mamma. Det syns vi i redaksjonen at er helt tragisk. Vi kan i det minste love dere at vi aldri vil gå i den fella, he he.

Så det er du som står bak trådene om 16 åringen som er mamma

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Nei, jeg har ikke vært på dette forumet på veldig lenge, egentlig. Ikke siden April og noen begynte å kommentere bloggen vår. 

Skrevet

Jeg er flau over at jeg prøvde hasj. Jeg er flau over en del av fyllekulene mine. Jeg er ikke flau over 300+ lesere på en blogg og tydeligvis er godt nok til å nevnes tilnærmet daglig på et mammaforum jeg egentlig ikke liker, men som jeg likevel henger på (DET er FLAUT) Ellers er jeg stolt av å publisere humoren min på en blogg da den sjelden egner seg muntlig:)

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært på dette forumet på veldig lenge, egentlig. Ikke siden April og noen begynte å kommentere bloggen vår.

Ikke siden april? Du skrev innlegg i september, august, juli, juni osv. Helt sikkert du som står bak spammingen av bloggen også

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Nei, det er nok ikke det altså :) Jeg har vært veldig lite her i det siste. :)

Skrevet

Du vet at det kommer frem på profilen din? Og det er bare de du har skrevet med nick ;)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg har ikke noe å skjule mhht dibbing. Jeg har vært her siden 2006:)

Nå får jeg besøk av VNs sportsjournalist og vi skal se på sport, så om du lurer på noe kan du godt sende meg en pm og jeg vil sende deg oversikt over alle mine siste posts:)

Skrevet

Ustabil.no

Skrevet

Noe mer du lurte på?

Ikke siden april nei. Det bildet der viser jo at du har vært her i både september og oktober.

Snakk om å drite på draget.... :eeeh:

Gjest Ingen skal få!
Skrevet (endret)

Ja, jeg beklager, men det var da jeg var mest aktiv sist. Beklager at du åpenbart har noe avvikende trekk og ikke forsto dette. :)

Vil forøvrig legge til at hvis DET er å drite på draget - så ser jeg meg veldig fornøyd med det, kunne tross alt vært MYE MYE verre:-)

Endret av Ingen skal få!
Skrevet

Ja, jeg beklager, men det var da jeg var mest aktiv sist. Beklager at du åpenbart har noe avvikende trekk og ikke forsto dette. :)

Vil forøvrig legge til at hvis DET er å drite på draget - så ser jeg meg veldig fornøyd med det, kunne tross alt vært MYE MYE verre:-)

Du er klar over at du snakker med to forskjellige anonyme her eller?

Skrevet

Du vet at det kommer frem på profilen din? Og det er bare de du har skrevet med nick ;)

Og fått likes på, i tillegg. Nokså pinlig å nekte på akkurat det.

Anonymous poster hash: 7d514...852

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Vet du hva, jeg nekter ikke for å ha vært på dib, men jeg nekter helt klart for å bli beskyldt for å ha skrevet innlegg jeg ikke har skrevet. La derfor ved overskriftene som viser lite aktivitet generelt. Sist jeg var veldig aktiv her var da vimsan og jeg skrev innlegg om hun damen som kun dusjet på kvelden.

Er nok dessverre ikke slik for meg at dinbaby er det aller viktigste stedet å ha kontroll på. :)

Føler derfor heller ikke noe stort behov for å forsvare meg spesielt mye mer:) ikke føler jeg at jeg har 'driti'(for et grusomt språk) ut heller. Det er et forum bare, vet du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...