Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Hadde en ma når jeg var I uke 9, fosteret hadde vært dødt I 3 uker ca. Hadde utskrapning for 14 dager siden, og tok en graviditetstest I går kveld. Den var knall positiv fortsatt, test streken var like sterk som kontrollstreken? tar det så lang tid at hcg faller? Hadde samleie to dager før vi fikk vite om ma og utskrapningen, kan vell ikke Være gravid på nytt?? Anonymous poster hash: cdd6f...18d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Det kan dessverre ikke vi svare på! Men tviler på at du har hatt eggeløsning så lenge du har hatt et embryo i deg,altså,ikke blitt gravid! Hcg kan sitte i en god stund så jeg ville testet igjen om en ukes tid. Anonymous poster hash: 95919...0b9
Ladybugg Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Gå til legen ta en blodprøve for å måle hcg og mål igjen om 3 dag..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 For egen del var jeg veldig raskt "ikke gravid" etter alle mine sa og ma'er, men mener å huske at jeg ble informert om at det kunne ta mange uker... Anonymous poster hash: c431b...d56
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Takk for svar,vet at dere ikke kan hvite om det ene eller andre.. Ville bare høre andres erfaring, fikk for negativ sist. Derfor jeg begynte og lure... Anonymous poster hash: cdd6f...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå