Gå til innhold

Delikat "problem"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg er på tur å innlede et forhold til en mann. Vi møtes litt til og fra har det kjempe koselig sammen og vi har sex, men når vi har sex får han aldri utløsning. Vi holder på i evigheter, og sexen er god, men han kommer aldri i mål. Jeg vet ikke om han vil i mål, eller om han ikke vil det. Jeg vet jeg burde spørre han, men han er litt sjenert, og jeg mistenker at ikke han har så god selvtillit på området så vil ikke ta det opp helt enda. Tenker dere at han har et problem? Eller er det bevisst? Jeg håper selvsagt det er bevisst, men frykter at det ikke er det. At han rett og slett ikke får til. What do i do?

Anonymous poster hash: 48ba7...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en myte at alle menn kommer bare du ser på dem.

Mange menn sliter med å komme. De nyter sexen, men de kan ikke komme hver gang.

Noen trenger å bli mer trygg på personen og rytmen før de kommer. Handler om å slappe av!

Ikke ta det opp. La han få lov å ta det i sitt tempo 😊

Anonymous poster hash: 118d9...612

Skrevet

Noen trenger å bli mer trygg på personen og rytmen før de kommer. Handler om å slappe av!

Ikke ta det opp. La han få lov å ta det i sitt tempo Anonymous poster hash: 118d9...612

Takk! Det er jo det jeg tenker jeg også. At vi er i en startfase og at han er usikker. Det skal sies at jeg kommer som et skudd hver gang. Tre ganger i går kveld, så jeg klager altså ikke :) men ønsker jo at han og skal få orgasme.

Anonymous poster hash: 0733a...911

Skrevet

Hvor lenge var han singel? Mange menn er altfor hardhendt når de runker og mister sensualitet, ingen vagina i verden kan være så trang, så de kan ha vanskelig å få nok friksjon under vanlig samleie. Google om deathgrip.

Anonymous poster hash: 763be...bf9
Skrevet

Hvor lenge var han singel? Mange menn er altfor hardhendt når de runker og mister sensualitet, ingen vagina i verden kan være så trang, så de kan ha vanskelig å få nok friksjon under vanlig samleie. Google om deathgrip. Anonymous poster hash: 763be...bf9

Han har vært singel i ett og et halvt år ca. Trur ikke han har hatt mye sex i mellomtiden, men det vet jo ikke jeg. Mener du at han kan ha ødelagt kjennsligheten i penis med for hard runking? :o

Skrevet

Ikke ta det opp. La han få lov å ta det i sitt tempo Anonymous poster hash: 118d9...612

Takk! Det er jo det jeg tenker jeg også. At vi er i en startfase og at han er usikker. Det skal sies at jeg kommer som et skudd hver gang. Tre ganger i går kveld, så jeg klager altså ikke :) men ønsker jo at han og skal få orgasme.

Vet du..min mann hade det samme "problemet" i starten av vårt forhold. Han konsentrerte seg så utrolig hardt på å ikke komme at til slutt greiden han ikke få utløsning. Nå har vi ingen problemer på det området, så jeg ville tatt det HELT med ro rundt dette om jeg var deg. Det er viktig at det ikke legges masse press og skam knyttet til slike ting for da forlenger man gjerne situasjonen... 

Nå om dagene har vi ikke sex særlig ofte ettersom vi har iten baby i hus ;)

Anonymous poster hash: b53d9...858

Skrevet

Kan jeg bare spør hvor lenge dere holder på før dere "gir " dere.. Jeg synes det er "slitsomt" å holde på for lenge, og ser gjerne at han kommer etter 5-10 minutter... Og sier han noe når han slutter, eller bare avslutter hans mens han forsatt har ereksjon? Beklager intime spørsmål :flau:

Anonymous poster hash: 13cb3...21f
Skrevet

Kan jeg bare spør hvor lenge dere holder på før dere "gir " dere.. Jeg synes det er "slitsomt" å holde på for lenge, og ser gjerne at han kommer etter 5-10 minutter... Og sier han noe når han slutter, eller bare avslutter hans mens han forsatt har ereksjon? Beklager intime spørsmål :flau:Anonymous poster hash: 13cb3...21f

Fint at du spør egentlig, for det er jo også noe jeg tenker mye på. Jeg føler vi holder på i evigheter! Og jeg blir jo sliten. Det gir seg ganske naturlig av en eller annen grunn, men så tar vi kanskje bare en kosepause så er det på'n igjen :P det er fint nå, som alt er spennende og nytt og vi fremdeles utforsker hverandre litt og jeg får jo orgasmer så det er godt, men i fremtiden hvis det blir oss på ordentlig da vil jeg heller ha kjapp effektiv sex ofte. Sånn sex vi har nå er det nesten kun forsvarlig å legge til helgene så vi kan sove lenge dagen etter. I natt ble det fire uavhengige runder... Det ble rimelig seint før vi sovna da :P gleder meg til vi er litt tryggere på hverandre jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...