Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Jeg jobber i butikk og ser oftere og oftere folk gå rundt i ullundertøy og jakke om dagen. Ikke så rart mtp årstiden, men det ser jo helt fjernt ut. Overdelen er grei, men det ser jo ut som at du har glemt buksa hjemme. Det er vel en grunn til at det heler ullUNDERTØY? "Buksa" henger i ropa og minner mer om en strømpebukse for bleiebarn enn en bukse du ville gått med til vanlig. Eller er jeg litt sær nå? Anonymous poster hash: da2aa...c80
Von Hertelhofen Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Det er bare greit dersom en går i barnehage
Bustetroll Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Hvis du snakker om voksne mennesker så forstår jeg, men for barn er jo dette helt normalt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Barn er normalt! Voksne? Not so much! Anonymous poster hash: 4c6bf...5b4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Såg at paprikadsmen gikk slik forleden dag! Med en kvit skjorte utenpå! På bildet kunne man tydelig se kanten på strømpebuksa og bh'en,haha Anonymous poster hash: ec30c...b12
Iselilja Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Haha! Har jeg aldri sett på voksne Hvor i all verden er dette?
Tabitha Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 Inspirert av kosedresser eller Kari Traas undertøy? Selv om noen foreldre har levert i barnehagen tidlig om morgenen ikledd kosedress, har det da vært fordi det var tidlig om morgenen. Går ikke i butikkene senere på dagen ikledd undertøy, liksom.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 Jeg har alltid bukse utenpå selv på småen. syns det ser rart ut å bare gå med long uten noe over. Anonymous poster hash: a575b...495
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Sånn som dette du mener? http://villapaprika.blogg.no/1416344598_home_again.html Anonymous poster hash: ec30c...b12
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 Jeg kan godt finne på å gå i en ullgenser av typen kari traa e.l., men jeg har da en bukse uten på stillongsen. Jeg prøver å fortelle det til datteren min på 6 også, men hun insisterer på å gå med tunika (dekker stumpen) og stillongs.... jaja - så lenge hun ikke fryser er det vel greit nok... Anonymous poster hash: b88c3...5e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #11 Skrevet 20. november 2014 Jeg jobber på kjøpesenter og har opplevd to ganger at et voksent menneske har kommet og handlet i superundertøyet, komme kledd som dette omtrent: https://www.google.no/search?q=kari+traa+rose&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ONptVMP-Kc_eaKGmgPgK&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5n-T3tj0QZHtxM%253A%3B9qDgzMMXTVKZKM%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.getinspired.no%252Fmedia%252Fcatalog%252Fproduct%252Fcache%252F1%252Fimage%252F1202x%252F9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95%252Fd%252Fs%252Fdsc02343_1.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.getinspired.no%252Fkari-traa-rose-polo-7968.html%3B1202%3B1202 Hun ene var en skikkelig gammel dame da, og hun var kjempesøt. Tynn lita dame på sikkert 70 år kom gående i Kari Traa undertøyet sitt. Vet ikke om hun trodde det var en kosedress jeg, men søt var hun ihvertfall. Vi som var på jobb smilte nesten rundt da denne dama gikk og ble ihvertfall i godt humør at "damen i undertøyet". Anonymous poster hash: 2323c...f2f
*flux* Skrevet 20. november 2014 #12 Skrevet 20. november 2014 Jeg kan finne på å handle i superundertøy om jeg er på vei på hytta eller lignende. Langt å kjøre i turbuksa. Varmt blir det også. Men det er liksom på rema. Ikke kjøpesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå