Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Sønnen min kan endelig skrive navnet sitt! Han er fire år, og har skjønt det slik at det er greit innenfor normalen, men stolt er jeg likevel! Han kan også skrive mamma og pappa! Tenk at man kan bli så stolt av noe helt ordinert!? Anonymous poster hash: 80282...3a0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Selvfølgelig blir man stolt av sånt! Jeg blir stolt av alle fremskritt gutten min gjør, selv om det skjer på helt gjennomsnittlig tidspunkt (eller senere), og selv om alle andre gjør det samme. Jeg kommer også til å bli stolt når han kan skrive navnet sitt, uansett når det skjer. Anonymous poster hash: dae1d...d03
*SommerFrisk* Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Forstår godt at du er det !! En første gang for alt, er rørende og deilig og få være med på som forelder!😁😍 Fortsett og være stolt, det er bra for barnet ditt:)
Giss Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Det er jo så fantastisk når de klarer den slags! Gratulerer masse!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Min greide trykknapp i går for første gang, er stolt av det og jeg.. To år er han:) Anonymous poster hash: 925e3...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå