Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Nå har jeg fulgt med på bloggen til Rannveig Heitman en stund og jeg er regelrett sjokkert over valgene denne dama tar! Nakenmodell og mamma!! I går la hun ut en link til venninnes blogg,og den var jo ikke overraskende like hjernedød som Rannveig sin: nakenmodell og mamma!! Hva skjer med verden???? Jeg får så vondt av disse barna deres jeg http://ainastavnsborg.blogg.no Anonymous poster hash: 27a02...f92
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Gidder ikke trykke på den. De får vel bare me penger av det. Men jeg er enig! Jeg blir kvalm og fatter ikke hvordan de tenker. Anonymous poster hash: 53e48...501
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 La spesielt merke til dette innlegget : http://ainastavnsborg.blogg.no/1414010553_dagens_latter.html Anonymous poster hash: 27a02...f92
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Men likevel leser dere.... Hvem er mest hjernedød tenker jeg.... Anonymous poster hash: dd2e4...476
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Man lider ingen nød om ens mor er nakenmodell. Sosialt akseptert er det ikke, og med tiden kan det bli vanskelig for barna mtp stigmatiseringen som følger,en jeg tror ikke nødvendigvis det er lettere å ha en mor som er annerledes på andre måter, for eksempel politiker, annen meningsbærer, profilert i media og lignende. Jeg tenker å lære egne barn å ikke dømme, i alle fall ikke så lenge det vedkommende gjør ikke skader noen. (Nå leser jeg ikke bloggen, da, men tar utgangspunkt i at det meste er på stell bortsett fra at dere reagerer på nakenbilder) Anonymous poster hash: 2eb1b...892
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Men likevel leser dere.... Hvem er mest hjernedød tenker jeg.... Anonymous poster hash: dd2e4...476 Man kan lure. Gidder ikke lese slike blogger. mister troen på menneskeheten. Er dessuten ikke interessert i å støtte dem, for barnas skyld burde de få seg en vanlig jobb. Anonymous poster hash: 48d31...294
Iiiiik Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 Jeg leser ikke disse bloggene og trykker ikke på linkene. Uttaler meg derfor om noe jeg ikke har førstehåndskunnskap om. Jeg er overrasket over hvor mange lesere de får og hvor mange som er villige til å dele linker. Så sant barnet ikke lider uttalt nød av morens aktiviteter, er det meste greit. Heldigvis og dessverre.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 Men likevel leser dere.... Hvem er mest hjernedød tenker jeg....Anonymous poster hash: dd2e4...476 hjernedød sier du? Disse bloggerene er som en stygg bilulykke: man bør ikke se, men klarer ikke la være! Anonymous poster hash: 27a02...f92
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 Gidder ikke trykke på den. De får vel bare me penger av det. Men jeg er enig! Jeg blir kvalm og fatter ikke hvordan de tenker. Anonymous poster hash: 53e48...501 Du må inn og se. Bildet av henne i korsett har brent seg fast på netthinnen min Bildene til Heitmann blekner i forhold Anonymous poster hash: 135b3...801
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #11 Skrevet 20. november 2014 Ser at Rannveig følger juletradisjonen med å kle seg naken Anonymous poster hash: 72c0a...1cb
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. november 2014 #12 Skrevet 20. november 2014 Jeg tenker at hvilket yrke en mor har eller ikke har, ikke nødvendigvis har påvirkning på barna. Det finnes langt verre hjem å vokse opp i!! Jeg har ikke lest noen av bloggene, så vil derfor ikke uttale meg noe mer om disse enkeltindividene, men kan jo spørre hva som er best? En mor som tar nakenbilder, men er der 100% for barna sine, eller en mor som jobber så mye at hun knapt ser barnet sitt? Kan vi egentlig sitte her og bestemme at det ene er bedre enn det andre i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #13 Skrevet 20. november 2014 Jeg tenker at hvilket yrke en mor har eller ikke har, ikke nødvendigvis har påvirkning på barna. Det finnes langt verre hjem å vokse opp i!! Jeg har ikke lest noen av bloggene, så vil derfor ikke uttale meg noe mer om disse enkeltindividene, men kan jo spørre hva som er best? En mor som tar nakenbilder, men er der 100% for barna sine, eller en mor som jobber så mye at hun knapt ser barnet sitt? Kan vi egentlig sitte her og bestemme at det ene er bedre enn det andre i det hele tatt? Rannveig gjør begge deler. Hun kler seg naken OG setter ofte ungene bort så hun kan feste. Trenger ikke alltid være enten eller når man kan gjøre begge deler. Anonymous poster hash: 72c0a...1cb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #14 Skrevet 20. november 2014 Ser at Rannveig følger juletradisjonen med å kle seg naken Anonymous poster hash: 72c0a...1cb må ha penger til kalendetgaver må vite!!! Hun som skrev i fjor at hun angret seg så grådig på omag bildene,men hun var desperat etter pengene! Latterlig!!! Anonymous poster hash: 27a02...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå