Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Noen som har barn som leker med dette? Populært? Har en 4 åring, og tenker at det kanskje er en grei gave til jul... Tenkte å kjøpe hotellet i denne serien. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 66600...8fb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Jeg elsket å leke med det som barn!! Kjempegod gave! Anonymous poster hash: 8ccc8...a60
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Min niese elsket dette som fireåring. Anonymous poster hash: fcba0...d39
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Ok Da tenker jeg at vi kjøper det. Anonymous poster hash: 66600...8fb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Jeg har kjøpt det til småen på 3 år som hadde sååå lyst på det,men han leker omtrent aldri med det. Dyrt bomkjøp! Anonymous poster hash: a99a7...bc4
trekkoppfugl Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Sønnen min på snart fire elsker det. Det er koselig å hsintte sammen med det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå