Gå til innhold

Sylvanian families...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barn som leker med dette? Populært? Har en 4 åring, og tenker at det kanskje er en grei gave til jul... Tenkte å kjøpe hotellet i denne serien. Noen med erfaring?



Anonymous poster hash: 66600...8fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket å leke med det som barn!!

Kjempegod gave!

 

Anonymous poster hash: 8ccc8...a60

Skrevet

Min niese elsket dette som fireåring. 



Anonymous poster hash: fcba0...d39
Skrevet

Ok :) Da tenker jeg at vi kjøper det. 



Anonymous poster hash: 66600...8fb
Skrevet

Jeg har kjøpt det til småen på 3 år som hadde sååå lyst på det,men han leker omtrent aldri med det.

Dyrt bomkjøp!



Anonymous poster hash: a99a7...bc4
Skrevet

Sønnen min på snart fire elsker det. Det er koselig å hsintte sammen med det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...