Gå til innhold

Hva ønsker 14 år gamle jenter seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke klesbutikker handler de i?

:)

Anonymous poster hash: 9a3b7...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :)

Skrevet

Jeg har ikke jente på 14 år, men 12 år. Og jeg ville ikke ha handlet klær til en tenåring. Ikke stor tjangs for at du klarer å finne noe som hun liker. Jeg ville heller kjøpt sminke eller deksel til telefonen feks.

Skrevet

Jeg har ikke jente på 14 år, men 12 år. Og jeg ville ikke ha handlet klær til en tenåring. Ikke stor tjangs for at du klarer å finne noe som hun liker. Jeg ville heller kjøpt sminke eller deksel til telefonen feks.

Jeg lurte ikke på om jeg kunne kjøpe klær, jeg lurte på hvilke klesbutikker de liker ;)

hi

Skrevet

Wow, Imith, Only, HM, Bik Bok...

Ønsker: store sjerf, vanter med tuch-finger, dusjsåpe og bodylotion som lukter godt, smykker, klokker og dill fra f.eks Glitter og Smyck, en myk og god pysj, ullsokker, gavekort på itunes, gavekort på kino eller gavekort på senteret.

Anonymous poster hash: 702ac...1e5

Skrevet

Her er det Stormberg og sportsbutikk som er tingen. De går jo med disse 2xetellerannet boksene. Kjedelig som det er blir det nok gavekort i år også, men med en umulig fjortis så er det ikke mye annet å gjøre.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt noe enkelt på bikbok. Altså ikke noe med for mye farge, mønster eller skrift på. Det er for risky. Men en cardigan i ull, en svart stram strechbukse, en helt hvit bluse..

Anonymous poster hash: 3fff1...d71

Skrevet

.. Om du skulle bomme likevel, så kan hun alltids bytte det. Og da på en butikk hun mest sannsynlig finner noe annet hun liker bedre😊

Anonymous poster hash: 3fff1...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...