Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Er snart 16 uker på vei (15+4) Magen min vises ikke i det hele tatt.... Det er en bitte liten kul men, men ellers ser jeg ikke noe gravid ut! 😭😭😭 Er det noe galt? Er litt redd jeg kjenner heller ikke noe spark.. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: a3e66...e7b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Førstegangs gravide kjenner bevegelse senere enn de som har fått før, ikke forventning kjenne noe før uke 20 eller deromkring Magen kommer når den kommer, kanskje ikke før uke 25..... Vær glad du har liten mage - når du kommer til uke 35+ så forbanner du den store magen som gjør at du ikke får sove, sitte, ligge osv:) Anonymous poster hash: 3b117...40a
Tjofsen Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Mener å huske at magen min spratt ut rundt uke 20. Kjente ikke spark før i uke 18.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg var 18 uker på vei da det begynte å synes litt. hadde veldig liten mage hele svangerskapet... Anonymous poster hash: f6122...afe
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Førstegangs gravide kjenner bevegelse senere enn de som har fått før, ikke forventning kjenne noe før uke 20 eller deromkring Magen kommer når den kommer, kanskje ikke før uke 25..... Vær glad du har liten mage - når du kommer til uke 35+ så forbanner du den store magen som gjør at du ikke får sove, sitte, ligge osv:) Anonymous poster hash: 3b117...40a Det var lenge til, man lærer alltid noe nytt!! Den store magen skal bare komme, klarer nesten ikke å vente.. Hehe er det virkelig så ille? At man sliter med å sove osv når magen blir så stor? Anonymous poster hash: a3e66...e7b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Mener å huske at magen min spratt ut rundt uke 20. Kjente ikke spark før i uke 18. Ååhh så herlig!!! Da er det bare 2 uker til for meg da, får se om jeg kjenner det da! Hva eller hvordan skal jeg vite eller føle at det er spark fra babyen og bare romling i magen? Anonymous poster hash: a3e66...e7b
Tjofsen Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Mener å huske at magen min spratt ut rundt uke 20. Kjente ikke spark før i uke 18.Ååhh så herlig!!! Da er det bare 2 uker til for meg da, får se om jeg kjenner det da! Hva eller hvordan skal jeg vite eller føle at det er spark fra babyen og bare romling i magen? Anonymous poster hash: a3e66...e7b Veldig individuelt når man merker spark første gang og når magen kommer. Klarer ikke forklare hvordan du vet om det er spark eller ikke, du bare vet det. For min del var det ikke tvil om at det første sparket var et spark.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 Førstegangs gravide kjenner bevegelse senere enn de som har fått før, ikke forventning kjenne noe før uke 20 eller deromkring Magen kommer når den kommer, kanskje ikke før uke 25..... Vær glad du har liten mage - når du kommer til uke 35+ så forbanner du den store magen som gjør at du ikke får sove, sitte, ligge osv:) Anonymous poster hash: 3b117...40a Det var lenge til, man lærer alltid noe nytt!! Den store magen skal bare komme, klarer nesten ikke å vente.. Hehe er det virkelig så ille? At man sliter med å sove osv når magen blir så stor? Anonymous poster hash: a3e66...e7b Du må ikke engste deg om du ikke kjenner spark tidlig! For meg er det i hvertfall nå ganske ulevelig 2 uker før termin;) kan inn ligge på magen (naturlig nok), ryggen hår en kort stund, på sidene må jeg bytte på Og da tar det meg et halvt århundre å vri meg rundt. Å sitte behagelig på do går ikke for magen er i veien, and the list goes on😄 Ja ja, det er vel slik så man skal være motivert til å gå igjennom fødselen, for den ønsker jeg hjertelig velkommen😁 Anonymous poster hash: 3b117...40a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Førstegangs gravide kjenner bevegelse senere enn de som har fått før, ikke forventning kjenne noe før uke 20 eller deromkring Magen kommer når den kommer, kanskje ikke før uke 25..... Vær glad du har liten mage - når du kommer til uke 35+ så forbanner du den store magen som gjør at du ikke får sove, sitte, ligge osv:) Anonymous poster hash: 3b117...40a Det var lenge til, man lærer alltid noe nytt!! Den store magen skal bare komme, klarer nesten ikke å vente.. Hehe er det virkelig så ille? At man sliter med å sove osv når magen blir så stor? Anonymous poster hash: a3e66...e7b Du må ikke engste deg om du ikke kjenner spark tidlig! For meg er det i hvertfall nå ganske ulevelig 2 uker før termin;) kan inn ligge på magen (naturlig nok), ryggen hår en kort stund, på sidene må jeg bytte på Og da tar det meg et halvt århundre å vri meg rundt. Å sitte behagelig på do går ikke for magen er i veien, and the list goes on😄 Ja ja, det er vel slik så man skal være motivert til å gå igjennom fødselen, for den ønsker jeg hjertelig velkommen😁 Anonymous poster hash: 3b117...40a Jeg ser får meg at jeg må få meg krykker jeg da:p Hvis magen min blir så står, er ganske lav Anonymous poster hash: a3e66...e7b
X10ne Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 Jeg har tre barn og har ikke kjent spark med noen av dem før etter uke 20. Med nummer 1 kom magen etter halvgått svangerskap, tidligere med de andre to.
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. november 2014 #11 Skrevet 20. november 2014 (endret) jeg fikk mage rundt 6mnd og kjente liv 21 uker + 4 dager,etter den dagen var han veldig aktiv Endret 20. november 2014 av Elskerhøsten2014
Klompelompe Skrevet 20. november 2014 #12 Skrevet 20. november 2014 Hadde tydelig mage etter 12 uker.... Trodde jeg kjente bevegelse fra ca uke 16, men var usikker. Fikk bekreftet på UL i uke 18 at det var bevegelser jeg kjente, da vi så de kom i sammenheng med spark på skjermen
mekanikerfrue Skrevet 20. november 2014 #13 Skrevet 20. november 2014 Jeg fikk en liten gravidmage når jeg var rundt 15 uker på vei, og kjente liv daglig fra uke 16+4 Første barn Jeg tenker alt er normalt jeg, både tidlig og sein mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå