Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Er det noen som har gjort dette? Gjør du det ofte, eller bare iblandt? Ble du fornøyd? Jeg har aldri nappet eller formet øyebrynene mine, så tenkte å gjøre dette hos hudpleier, men er forme øyebryn napp\voks av alt, eller er det kun forming av "ferdig" nappet? Vil gjerne gjøre dette selv, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det, og redd for at det skal bli skjevt eller nappe for mye... Så kanskje det er best å la proffe gjøre det, så heller vedlikeholde det, om det er mulig. Anonymous poster hash: 1f5a2...35f
Gemini77 Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg gjør det ca annhver mnd. Vedlikeholder selv mellom. Deilig med velstelte bryn med litt farge :-)
Linkii87 Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 jeg farger og vokser mine en gang i mnd! Helt perfekt, for da slipper jeg å nappe. Bare lar det vokse ut igjen til neste gang;)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg vokser/former og farger mine hos hudpleier jevnlig! De blir så fine og ansiktet blir markert på en vakrere måte. Jeg elsker det!! Anonymous poster hash: be83f...e21
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Hvor mye betaler dere? Jeg er litt skeptisk da, redd for å ende opp med noen tynne streker, jeg har egentlig en ganske fin naturlig form, den er bare gjemt under masse ekstra. Anonymous poster hash: 1f5a2...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå