Gå til innhold

Farmen Olav, seriøst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den mannen helt rett mellom øra?

Varaordfører liksom, han er en stor skam hele mannen..

Anonymous poster hash: 43ed9...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg faktisk VELDIG om guttene jeg gikk i 6.klasse med..... Hjelpes!

Anonymous poster hash: 8ab16...f7c

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig provosert. Mannen er ikke god.

Anonymous poster hash: cf3d5...c93

Skrevet

Ikke god i hodet, men jeg er ikke for alt det som skrives om han i media. Han har kanskje barn og familie selv og dem blir på en måte straffet pga hans oppførsel og det er ikke ok. Vil slippe å høra at han dingler i et tre en dag pga dette.

Anonymous poster hash: 19b84...dda
Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig provosert. Mannen er ikke god.Anonymous poster hash: cf3d5...c93

Nei, han er ikke sann, at en voksen mann kan holde det gående sånn, det er helt utrolig. Blir flau på hans vegne. Håper inderlig ikke at det er han som vinner, men skulle ikke forundre meg..

Anonymous poster hash: 43ed9...e31

Skrevet

Jeg har slutta å se på farmen jeg pga han gubben der. Blir flau av å se på han. Dessuten syntes jeg det er skremmende at han kan være varaordfører med slik oppførsel som han viser på TV over tid.. Godt mulig det er taktikken i spillet, men et sted bør grensa gå mener jeg.

For en gjøk!

Anonymous poster hash: d9f7f...121

Skrevet

Sjelden jeg reagerer på folk på tv, men ærlig talt! Han er jo helt gal, for feig for å se de andre i øynene når han snakker til dem og. At han er varaordfører er meg helt utrolig..

Anonymous poster hash: 32af6...247

Skrevet

Han er rett og slett en sykopat, ikke ofte jeg sier sånt om andre,men han virker tilbakestående sosialt

Anonymous poster hash: beb05...c49
Skrevet

han kalte finn olav for tilbakestående i dag..jeg måper...jeg kan si at jeg hater den mannen der....han ryker i løpet av finaleuka...sammen med magnhild.

Anonymous poster hash: b3944...cee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...