Gå til innhold

Reise,båt, id med bilde/pass. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så surrete.

Har nylig endret etternavn.

Reiser med båt på fredag. Og nå kommer jeg på at jeg ikke har id med bilde i mitt nye navn.

Nytt førerkort og bankkort er bestilt men ikke kommet enda.

Hva gjør jeg nå da. Dfds skriver på sidene sine at alle må ha id med bilde og nå stemmer jo ikke navnet på billetten og id. Eneste jeg har er skrivet fra skattetaten hvor navn endringen er bekreftet. Altså mitt gamle og nye navn står der. Får ringe de i morgen tidlig. Bare nysgjerrig på om noen her hadde greie på dette...

Er det mulig være så surrete. Fader.

Anonymous poster hash: f27ba...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DFDS til Køben? De er ikke noe strenge på det, det går helt fint. Om du er bekymret kan du jo bare endre navnet på reisende på websiden deres, slik at det stemmer med det som står i passet ditt.

Anonymous poster hash: d2d22...b13
Skrevet

DFDS til Køben? De er ikke noe strenge på det, det går helt fint. Om du er bekymret kan du jo bare endre navnet på reisende på websiden deres, slik at det stemmer med det som står i passet ditt.

Til køben ja. Kan ikke huske jeg viste leg sist jeg dro men vil jo ikke ha trøbbel. Takk for svar iallefall :)

Skrevet

Jo, de sjekker legen, begge veier. Men jeg tror ikke det er noe problem om navnet er ulikt likevel. Uansett; skift navnet for sikkerhets skyld, du.

Skrevet

Jo, de sjekker legen, begge veier. Men jeg tror ikke det er noe problem om navnet er ulikt likevel. Uansett; skift navnet for sikkerhets skyld, du.

Jeg får ikke skiftet navnet på nett. Jeg får ringe i morgen da.

Skrevet

Jeg ville tatt med id med gammelt navn og bekreftelse på navneendring fra skatteetaten.

Anonymous poster hash: aee26...e4c

Skrevet

Jeg ville tatt med id med gammelt navn og bekreftelse på navneendring fra skatteetaten.

Anonymous poster hash: aee26...e4c

Det har jeg. Men jeg ringer de uansett ,kjipt om de nekter meg å reise :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...