Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Noen som er glad i å lese bøker, som vil komme med tips til gode bøker?:-) Anonymous poster hash: 1d23e...0e8
Iiiiik Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 (endret) Sist leste bok var "Casual Vacancy" av JK Rawling. Langt unna Harry Potter, men veldig bra! Av andre leste dette året anbefaler jeg ""Vinter i Maine". Mine absolutte favoritter er "Tilværelsens uutholdelige letthet" av Milan Kundera og "Shantaram". Likte også godt "Et slag i ansiktet". Endret 19. november 2014 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Sist leste bok var "Casual Vacancy" av JK Rawling. Langt unna Harry Potter, men veldig bra! Av andre leste dette året anbefaler jeg ""Vinter i Maine". Mine avslutte favoritter er "Tilværelsens uutholdelige letthet" av Milan Kundera og "Shantaram". Likte også godt "Et slag i ansiktet". Leste nettopp (2 dager siden?) ut 'Tilværelsens uutholdelige letthet'. Digget den!! Andre bøker jeg kan anbefale er: Min kamp-bøkene (av Knausgård, altså) Roy Jakobsen- feks 'Seiersherrene' Anonymous poster hash: c637d...9be
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Sist leste bok var "Casual Vacancy" av JK Rawling. Langt unna Harry Potter, men veldig bra! Av andre leste dette året anbefaler jeg ""Vinter i Maine". Mine avslutte favoritter er "Tilværelsens uutholdelige letthet" av Milan Kundera og "Shantaram". Likte også godt "Et slag i ansiktet". Leste nettopp (2 dager siden?) ut 'Tilværelsens uutholdelige letthet'. Digget den!! Andre bøker jeg kan anbefale er: Min kamp-bøkene (av Knausgård, altså) Roy Jakobsen- feks 'Seiersherrene' Anonymous poster hash: c637d...9be *Jacobsen Anonymous poster hash: c637d...9be
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Fredrik Backman: "En mann med navn Ove" og "Mormor hilser og sier unnskyld" Jonas Gardell: "Tørk aldri tårer uten hansker" (Tre bøker i serie) Anonymous poster hash: ab39e...8ca
anonymsuperbruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Jeg leser en del bøker, men er litt ensporet av meg Blir mest krim, men prøver å få med meg noen andre bøker innimellom. Jeg er akkurat ferdig med bøkene til Jussi Adler Olsen og Johan Theorin. Alle anbefales!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Jeg sjekker ofte denne bloggen for tips: http://hvajegfyllertidenmed.blogspot.no/search/label/Bøker%20jeg%20har%20lest Anonymous poster hash: 99608...527
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Engelen på det syvende trinn og Ja, så menn av Frank McCourt Anonymous poster hash: dd21f...7f1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Min absolutte favoritt er Hundreåringen! Fantastisk rett og slett 😃😃😃 Utover det så synes jeg Tusen Strålende Soler, Morgen i Jenin og Der Gud Gråter er veldig gode! Anonymous poster hash: 46e8d...32b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #11 Skrevet 20. november 2014 Sjekk ut sue monk kidd. Har akkurat gjort ferdig "bursdagsgaven". Fengslende bok! Ellers - om du vil ha en laaang bok "shantaram" Hundreåringen er selvsagt god, og flere andre av samme forfatter. Jan guillou har mye bra.Ganske så på venstresiden politisk, men interresante. Tove nilsens siste - den om faren er fin. Barnepiken regner jeg med du har lest? Anonymous poster hash: d729f...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå