Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Prøvde å klippe datteren min.. Nå er det kort og skjevt. Da har jeg lært at det er en dårlig idé 💡 Anonymous poster hash: 41ac0...19e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Det samme gjorde Mamma med meg når jeg var liten, det så skikkelig ille ut, Pappa måtte følge meg til frisøren og Mamma var skikkelig flau. Nå ler vi av den historien Anonymous poster hash: 5d530...1e0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Min mor gjorde det samme på meg da jeg var liten. Hun måtte ta meg med til frisøren, og det var faktisk første gangen jeg var hos frisøren i mitt 8 år lange liv. Hun er flink til enkle frisyrer, og ikke den typen jeg ville ha, men som hun ikke ville betale frisøren for å gi meg... Hun klippet meg aldri igjen, annet enn tuppene. Morsomt den dag i dag. Jeg ser latterlig ut på bildene! Anonymous poster hash: 60522...e5a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Tips: Se på hvordan frisøren klipper nesten gang du er der selv. Jeg kjøpte frisørsaks og sånn dekke til å ha over klærne på ebay og klipper selv. Aldri fått noe annet en positive tilbakemeldinger på frisyrene til både guttungen og mannen (og de er fornøyde selv, og det er jo det viktigste) Anonymous poster hash: 4ee92...cce
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Ja jeg blir flau når jeg må levere henne i barnehagen i morgen...uff..Tør heller ikke gå til frisøren.. Anonymous poster hash: 41ac0...19e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Ja jeg blir flau når jeg må levere henne i barnehagen i morgen...uff..Tør heller ikke gå til frisøren.. Anonymous poster hash: 41ac0...19e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg topper deg: jeg klippet meg selv og det ble slett ikke særlig lekkert...!!! Prøvde å rette på det ved å klippe litt til, men det endte med et stort hakk foran på venstre side... Så da sitter jeg her med tidenes julesveis. Kan ikke gå til frisøren og innrømme hva jeg har gjort heller, det er jo dritflaut... Anonymous poster hash: 350b3...880
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Hvor kjøper man frisørsaks? Jeg kjøpte min på Vita. Ganske billig. Klipper alle mine tre barn med den og synes det er ganske lett. Det blir dessuten veldig bra! Anonymous poster hash: 350b3...880
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Jeg hadde bare tatt en hvit løgn å sagt at dere hadde vært hos en annen frisør å ble ikke fornøyd,derfor kom dere til frisøren nå for å rette på det. Anonymous poster hash: 1b55b...c60
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Jeg topper deg: jeg klippet meg selv og det ble slett ikke særlig lekkert...!!! Prøvde å rette på det ved å klippe litt til, men det endte med et stort hakk foran på venstre side... Så da sitter jeg her med tidenes julesveis. Kan ikke gå til frisøren og innrømme hva jeg har gjort heller, det er jo dritflaut... Anonymous poster hash: 350b3...880 "Tidenes julesveis" - jeg ler meg ihjel 😄 Anonymous poster hash: 99e43...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå