Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Er 100% alene med barnet mitt på 4. Har slitt en del etter at jeg ble mor. Spes med traumer fra egen barndom. Går i behandling for ptsd, unnvikende pers.forstyrrelse og litt spiseproblemer. Takler morsrollen bra, har en god og åpen dialog med barnehagen og får gode tilbakemeldinger fra de. Men føler at alt annet går dårlig nå. Med skolen og det sosiale. Blir mer og mer isolert. I tillegg er psykologen min sykmld og beh.tilbudet er derfor noen redusert om dagen. Jeg har ikke stort nettverk og nå feiler jeg skikkelig med alle mål jeg har satt meg. Føler meg mislykket og langt nede. Ikke suicidal, men veldig nedfor og negativ i tankegangen. Det er forferdelig flaut og nedverdigende å si til nav at jeg ikke klarer studiene. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men i et forsøk på å sortere ut litt, skriver jeg her. Kanskje noen av dere har følt det likt og har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Fremover, her og nå, hva som helst. Alt tas i mot med et stort takk Anonymous poster hash: d3bd3...65a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Les Stemmen eller støyen av Martha Louise og Elisabeth Nordeng Anonymous poster hash: d6337...1f7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Takk for tips! Anonymous poster hash: d3bd3...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå