Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Idag skal jeg ta en graviditetstest. Dette blir den 9 testen jeg tar, nå har vi prøvd en evighet kjennes det ut som. Jeg vet det er mange som har prøvd mye lenger enn oss, men etter en sa ifjor, er håpet så vanvittig stort. Jeg håper på to fine streker på testen idag. Det er nesten så jeg vil sette meg ned å be en bønn til Gud. Jeg vet hvor stor skuffelsen blir om det nok en gang bare kommer frem èn strek. Skuffelsen blir slått imot meg, akkurat like hardt som forrige måned. Dette her er er så vanskelig. Jeg har så lyst på en liten en, og jeg lover å alltid være så flink som jeg kan. Jeg ønsker så sterkt å få oppleve et svangerskap, en barseltid, babygråt og babylatter. Jeg ønsker så sterkt å være en mor. Jeg håper så sterkt at den tiden begynner idag. Anonymous poster hash: 15328...a86
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Masse lykke til ♡ Er i samme situasjon, prøvd siden april. For 1 mnd siden var jeg nærmest hysterisk, nå føler jeg en slags ro(er ikke gravid). Håper du får en positiv test idag ♡ Anonymous poster hash: 2e092...484
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Krysser masse for deg!! Anonymous poster hash: 38828...f0a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Testen var ikke positiv, men håpet er stort for at det sitter i desember. ❤️ håper du får positiv test snart du også #2. 😊 HI Anonymous poster hash: 15328...a86
Gjest Peiskos Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Det var trist.. En dag sitter spiren, og da er all skuffelsen på veien dit glemt! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå