Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Sånn bortsett fra stellebord og barnevogn hva har du fått/kjøpt som virker tullete men som har vist seg å være genialt når du fikk baby? For min del er det ammeputa. Jeg har betennelse i en skulder og ammeputa er fantastisk. Anonymous poster hash: 6c99a...7cc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Nå som ungene er litt større er det trådløs støvsuger! Eeeelsker den! Anonymous poster hash: bc24f...4a4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Det å ha 2 vaskemaskiner i hus er genialt. Hadde vi bare gjort det før 😊 har også stor tørketrommel. Anonymous poster hash: 6c3f1...09c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Stillegående støvsuger. Ungen våkner lett... Anonymous poster hash: da3d7...7a7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Bæresele Anonymous poster hash: 9eb85...0e1
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Lekegrind. Eldste kunne godt leke fint oppi den, men skulle bare i fanget ellers. Fikk aldri gjort noe i en periode. Hadde ikke tenkt å kjøpe, men den fulgte med når jeg kjøpte andre ting brukt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Vin. Masse vin... Anonymous poster hash: 73026...ff7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Bæresjal! Helt genialt, plutselig hadde jeg to armer igjen, og babyen fikk masse nærhet likevel. Anonymous poster hash: a32e3...ed8
Marriet Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Vippestol! Jeg var så anti-vippestol, nei mitt barn skulle ikke sitte i en sånn. Og han gjorde omtrent ikke det før han ble fem mnd og skulle begynne med grøt. Han kan ikke sitte i vanlig barnestol enda så han sitter i vippestolen tre ganger om dagen, jeg på kanten av sofaen med han mellom beina og skyver inn mat. Herlig. Og grisete blir den, da setter jeg den inn i dusjen og spyler av
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Tv serier. Nå har man jo netflix på uendelig mange skjerme i huset, men da guttunen min ble født hadde vi bare tv og dvd. Var flott å sitte og se på serier mens babyen var våken på natta. Når jeg får et barn til vil jeg kjøpe en sånn madrass-ting som babyen kan ligge i sammen med oss foreldre. Ser så genialt ut. Husker jeg var så redd for at jeg og ikke minst mannen skulle legge oss over babyen om natta. Anonymous poster hash: 074cb...4f9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Tv serier. Nå har man jo netflix på uendelig mange skjerme i huset, men da guttunen min ble født hadde vi bare tv og dvd. Var flott å sitte og se på serier mens babyen var våken på natta. Når jeg får et barn til vil jeg kjøpe en sånn madrass-ting som babyen kan ligge i sammen med oss foreldre. Ser så genialt ut. Husker jeg var så redd for at jeg og ikke minst mannen skulle legge oss over babyen om natta. Anonymous poster hash: 074cb...4f9 Den madrassen er bare tøys- i beste fall kan den brukes som gulpelaken til babyen når den er i samme seng. De veggen er bare syltynne skumgummiputer, så du ruller lett over. Anonymous poster hash: 752f2...3c0
Optatium Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Babynest. Hadde ikke tenkt til å kjøpe det, men fikk et i gave. Bruker det i vår seng, hennes seng, vugga, sofaen osv. Genialt da det lukter han og hun føler seg trygg uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 bedsidecrib, bare dro babyen over for å amme….slapp å bli kald på beina:) Litt latskap, men når man fikk vinter baby var det genialt. Anonymous poster hash: fd3f1...d40
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Pose med seler for å hindre dem i å reise seg opp i senga. Anonymous poster hash: fc614...432
Modesty Blaise. Skrevet 19. november 2014 #15 Skrevet 19. november 2014 Newborn setet til Tripp Trapp stolen. Alt av måltider ble sååå mye enklere 😊
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 Bæresele, og børejakke. Vognen sto parkert nesten hele vinteren.😄 Anonymous poster hash: 8faff...eda
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #17 Skrevet 19. november 2014 Bæresele, og børejakke. Vognen sto parkert nesten hele vinteren.😄 Anonymous poster hash: 8faff...eda Bærejakke. Anonymous poster hash: 8faff...eda
KonTiki Skrevet 19. november 2014 #18 Skrevet 19. november 2014 Nesesuger og adapter for å feste bilstol på vognen sitt understell 😉
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #19 Skrevet 19. november 2014 Bæresele, og børejakke. Vognen sto parkert nesten hele vinteren.😄 Anonymous poster hash: 8faff...eda Bærejakke. Anonymous poster hash: 8faff...eda Hva er bærejakke? Bare en kjempe stor vinterjakke? Anonymous poster hash: 752f2...3c0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #20 Skrevet 19. november 2014 DreamMover tror den jeg! Den kan du sette vognen oppå også står den å beveger seg frem og tilbake automatisk. Den hjalp småen min til å sove For er jo typisk at du står å vugger og vugger,også så fort du slutter å gjøre det så våkner barnet. Her gjør DreamMover jobben for meg Den har visst også veldig god effekt på barn med kolikk. Dette produktet er jeg så glad i at den selger jeg ikke videre selv om det sikkert er mange år til jeg får barn igjen. Anonymous poster hash: 4d66c...a5a
BareMas Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Ståbrett til vogna - helt genialt når man i tillegg til baby har en 2-åring newbornset til tripptsppstol - er ikke bare å legge babyen på gulvet med en 2-åring i hus, så greit å ha en enkel og tilgjengelig løsning når man skal lage og spise middag babynest - lunt og godt til babyen, våkner ikke når hun må flyttes fra stue til seng. en sånn babygymmatte - mer innbydende å kunne legge seg på gulvet sammen med babyen som ligger under babygymmen, mjuk og godt til mor og barn.
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. november 2014 #22 Skrevet 19. november 2014 Nattpose i dun! Kjørepose!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #23 Skrevet 20. november 2014 Bæretøy (først sjal og så sele) Anonymous poster hash: 9dc6b...06e
Leirha Skrevet 20. november 2014 #24 Skrevet 20. november 2014 Potet/grønnsaksskreller fra tupperware..Hadde tatt den med om jeg fikk velge en ting å ha med på en øde øy.Elsker den.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #25 Skrevet 20. november 2014 Newborn setet til Tripp Trapp stolen. Alt av måltider ble sååå mye enklere Enig. Vi bruker den masse (ikke for mye da, små babyer skal jo ikke sitte så mye før de kan sitte selv). Genial til mating. Babyen sitter også i den når vi lager mat på kjøkkenet, og når vi selv spiser middag så sitter hun i den ved bordet. Hun liker å være med sammen med oss i slike situasjoner, i stedet for å ligge "alene" på gulvet. Bæresele, og børejakke. Vognen sto parkert nesten hele vinteren. Anonymous poster hash: 8faff...eda Hva i all verden er en bærejakke? :nysgjerrig: Anonymous poster hash: fd0d0...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå