Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Vi har stor åpen peis på kjøkkenet. Mannen er veldig glad i å grille. Derfor tenkte jeg det kunne være en god idee å gi ham utsyr til å grille på peisen. Er det noen som vet om et sted der man kan få kjøpt gode rister og utstyr til å dreie kjøtt? Kan man foresten bruke grillkull i en peis? Anonymous poster hash: ce4ad...440
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Du kan nok bruke grillkull, men keg er mer bekymret for all fettavleiring du får iblandet soten oppi pipa de. Jeg ville styrt unna den ideen. Anonymous poster hash: 5f0a4...01c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Vi har stor åpen peis på kjøkkenet. Mannen er veldig glad i å grille. Derfor tenkte jeg det kunne være en god idee å gi ham utsyr til å grille på peisen. Er det noen som vet om et sted der man kan få kjøpt gode rister og utstyr til å dreie kjøtt? Kan man foresten bruke grillkull i en peis? Anonymous poster hash: ce4ad...440 Mye bedre å fyre med ved enn med grillkul, dette gjelder også i grillen ute. Ikke bruk grillkull innendørs. Anonymous poster hash: 7a7e5...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå