Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hvilepulsen ligger på rundt 100 eller over det. Kjenner/"hører" ofte hjertet banke, og styrken på pulsen varierer som en jojo. På 1-minutts måling kan jeg kjenne variasjoner i pulsen i løpet av minuttet. Noe man kan gjøre med det her?? Anonymous poster hash: 06a66...3f9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg hadde det da jeg var gravid med siste. Var forferdelig. Fikk vite at det var en vanlig ting som ville gå over etter svangerskapet. Det gjorde det, men syns det var fælt da det sto på. Anonymous poster hash: 92872...a27
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Jeg ble sjekket av kardiolog pga høy puls i svangerskapet. Hvilepuls på oppimot 120! Alt var fint og det har heldigvis roet seg i ettertid. Anonymous poster hash: a8e71...da8
Julie (: Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Spise betablokkere Snakk med legen din og bli henvist til Rikshospitalet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå