Gå til innhold

Noen her som har prøvd sånn "skin roller"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på disse type produktene, og om det virker? De skal vist øke kollagen-produksjonen i ansiktet og fjerne arr/rynker. Eller rett å slett bare få en sunnere hud som "gløder". Jeg har prøvd det meste, men føler huden min alltid er grå og gusten. Kunne tenke meg å prøve noe nytt!

Har noen av dere prøvd det? Ser at komikerfrue reklamere om dette, men tar ikke alt ho sier som god fisk. Ser også at man kan få kjøpt rimelige på ebay. 

Noen som anbefaler? 

http://www.makemeheal.com/images/products/estore/10013/small/dts-medi-standard.jpg

Anonymous poster hash: 7ce21...f6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på :) Er så redd for at det kan være en bakteriebombe, eller skadelig for huden, så tør ikke prøve :S

Anonymous poster hash: cf954...f48
  • 5 uker senere...
Skrevet

Jeg har en jeg kjøpte fra ebay. Ikke den billigste til 14 kr, men en til 54 kr eller noe (uuuuh).
Nå skal man jo helst bruke den 4 dager i uka i minst en mnd eller så, jeg har vel brukt min 4 ganger på 3 mnd, så kan ikke si så mye om noe resultat enda (store porer).
Men huden føles i alle fall mye friskere og renere ut etter man har brukt den, så det er jo deilig. Men man må være nøye med steriliseringen!

Anonymous poster hash: fcc51...dba
Skrevet

Jeg bruker for arr i ansiktet. Hjemmerullen på 0,2 mm er mer for å hjelpe produktene å penetrere bedre i huden.

Har også gjort behandlinger i salong med 1,5 mm rulle som jobber bedre. Arrene har blitt noe bedre, men merker at huden er strammere.

Anonymous poster hash: 8b489...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...