lille bie Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Er det noen av deres små som har reagert på nan2? Har brukt nan1 fra ganske tidlig alder,og det har gått bra. Nå har han begynt å gulpe veldig mye og lurer litt på om det kan Være overgangen til nan2 som Gjør det. Vi byttet da han var 6 mnd for ca 3 uker siden. Noen med noe erfaring eller opplevelser rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Gå tilbake til Nan 1 og se om gulpingen vedvarer. Skal ikke være noe problem å fortsette med Nan1(eller Hipp 1 for den saks skyld) selv om de passerer 6 mnd. Anonymous poster hash: c460c...c65
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Ja, opplevde dette med minstemann.. Han har aldri vært en storgulper, men når jeg byttet til nan2 så fossgulpet han hele tiden. hs og lege hadde en teori om at han ikke tålte melkeproteinet eller at det ble for hardt for magen. jeg fortsatte med nan1. En av grunnene til at man skal begynne med nan2 er pga mer jern, men dette kan du regulere selv med å gi grønnsaker med jern, også er det jern i kjøpe grøt. følg med på at han ikke blir ekstremt slapp og trøtt.. Vi gav nan 1 til han var 1,5år pga gulping av både nan2 og melk etter hvert. Han måtte vennes sakte til vanlig melk, men sluttet å fossgulpe etter 1år. Merker ingenting i dag, og nå drikker han vanlig melk. Anonymous poster hash: 3f0a1...a72
lille bie Skrevet 19. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2014 Takk for svar og info Da kjøper jeg nan1 igjen
GeeGee Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Husker ikke om det var før eller etter overgangen fra NAN 1 til 2, men vi byttet til Hipp fordi han gråt så mye, vi lurte på om han reagerte på NAN. Dvele bedre etter vi byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå