Gå til innhold

Tvinge barnet til å spise sterk chili som straff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at Jamie Oliver (som jeg alltid har likt) har uttalt i et intervju at siden det ikke lenger er lov å slå barn, så gjelder det å finne gode alternativer. Hans "alternativ" var å smøre inn eple med ekstremt sterk chilisaus og få barnet til å spise det. 

Er det flere enn meg som overhodet ikke ser noen forskjell på det å slå og det å tvinge et barn til å spise chili? Målet er vel uansett å påføre smerte? 

Jamie Oliver er ikke lenger my man på kjøkkenet, for å si det sånn!

Anonymous poster hash: 3ace5...9aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart foreldre kan finne på. Husker da vi var barn var det en som ble holdt og fikk salt og pepper i rompa som straff. På den tiden var det ikke så uvanlig å få ris, men foreldrene hans dro det enda lenger. Først salt og pepper og så ris. Når en riser vil en av refleks stramme rompa og da svei det ekstra mye. Jeg klarer ikke å glemme denne straffemetoden, nesten på grensa til tortur.

Anonymous poster hash: e7e86...83e
Skrevet

Mye rart foreldre kan finne på. Husker da vi var barn var det en som ble holdt og fikk salt og pepper i rompa som straff. På den tiden var det ikke så uvanlig å få ris, men foreldrene hans dro det enda lenger. Først salt og pepper og så ris. Når en riser vil en av refleks stramme rompa og da svei det ekstra mye. Jeg klarer ikke å glemme denne straffemetoden, nesten på grensa til tortur.

Anonymous poster hash: e7e86...83e

Det ER tortur. Ble helt kvalm av å lese det du skriver. 

Anonymous poster hash: 3ace5...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...