Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Barnet mitt er blitt litt over året og det er min første. Noe jeg bør tenke på de kommende årene? 😉 Anonymous poster hash: 79e6a...986
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Ja, jeg skulle vært mer konsekvent og bestemt. Har jeg sagt en ting, da kan jeg ikke trekke det tilbake. Anonymous poster hash: b65ef...11b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Ikke si nei hvis du ikke mener det. Og når du har sagt nei, ikke ombestem deg. Derfor er det greit å trekke inn pusten ett par ganger før man sier nei...bare i tilfelle det ikke er nei på ordentlig... Anonymous poster hash: 0189c...139
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Angrer på at jeg introduserte ham tidlig til tv. Jeg var alene og utslitt, og det virket som en god løsning en time, så jeg kunne dusje og slappe av. Er først i ettertid at jeg har lest at så små barn ikke skal se tv, hvordan det stresser dem og forvirrer dem. Jeg ante ikke det på den tiden. Angrer faktisk grovt på det! Anonymous poster hash: c73a6...703
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Angrer på at jeg introduserte ham tidlig til tv. Jeg var alene og utslitt, og det virket som en god løsning en time, så jeg kunne dusje og slappe av. Er først i ettertid at jeg har lest at så små barn ikke skal se tv, hvordan det stresser dem og forvirrer dem. Jeg ante ikke det på den tiden. Angrer faktisk grovt på det! Anonymous poster hash: c73a6...703 Har det fått noe slags utfall? Jeg lar min se en time tv om dagen... Anonymous poster hash: 79e6a...986
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Hvor små barn er dette snakk om 😕 Anonymous poster hash: 14555...9a3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Angrer på at jeg introduserte ham tidlig til tv. Jeg var alene og utslitt, og det virket som en god løsning en time, så jeg kunne dusje og slappe av. Er først i ettertid at jeg har lest at så små barn ikke skal se tv, hvordan det stresser dem og forvirrer dem. Jeg ante ikke det på den tiden. Angrer faktisk grovt på det! Anonymous poster hash: c73a6...703 Har det fått noe slags utfall?Jeg lar min se en time tv om dagen... Anonymous poster hash: 79e6a...986 Altså jeg lot ham se tv når han var kun noen uker gammel. For det første så er ikke synet utviklet, så det er sterke farger i en mølje, fargene beveger seg og det skaper faktisk mer stress enn hygge. Det er kaos for dem å se på, men de kan ikke skru det av. Forestill deg en karusell som ikke stopper. Har bare så dårlig samvittighet 😞😞😞 De sier jo at barn ikke bør se tv det første året. Anonymous poster hash: c73a6...703
Chl85 Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Å telle til 100 funker ikke.... Tell til 1000 ..... He he he For min del skulle jeg ønske at jeg hadde en ekstra innsjø til av tålmodighet de siste 3 åra Så mitt tips er tell til 1000. Også må du nok prøve og feile som resten av oss. Noe gjør vi veldig bra, andre ting litt mindre bra.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Jeg har tenåring, og jeg angrer bittert på at jeg ikke ga henne faste plikter og oppgaver å utføre for leeeenge siden. Nå er jeg bare masete, sur og en kjempeslitsom mamma (ifølge fjortisen selv....) Alt må mases om opptil flere ganger, og det går som regel aldri knirkefritt uten sure miner fra henne. Hadde jeg begynt tidligere, så hadde jeg (kanskje) sluppet all "masinga". Og ja - vær konsekvent! Vanskelig, og veldig lett å gå i den der "tilbakepå- fella"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå