Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Og postet den? Anonymous poster hash: b15e3...e65
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Nei, men jeg har skrevet erotisk fortelling en gang for lenge siden. Det er vel omtrent ingen av de "novellene" som ligger ute som faktisk er noveller, men pirrende fortellinger og historier Anonymous poster hash: 6b510...5a8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Ja, var med i novellekonkurransen til Cupido et par år, men vant aldri. De ble godt mottatt i vennekretsen da Skrev en del erotiske tekster tidligere, det er en spennende sjanger, og en utfordrende en, særlig når man skal omtale kjønnsorganer på en taktfull måte (får noia av ord som "fitte", "pikk", "mus", "kuk" osv). Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65 Hvor vil du dele den da? Det er flere steder du kan dele anonymt, bl.a erotikknett.no. Eller er det noe annet som sperrer? Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65 Hvor vil du dele den da? Det er flere steder du kan dele anonymt, bl.a erotikknett.no. Eller er det noe annet som sperrer? Anonymous poster hash: 913df...a61 Kondomeriet. Bare det å skrive den er vel sperreb 😂 Anonymous poster hash: b15e3...e65
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Hehe. Ja. Har gitt ut bok faktisk. Under pseudonym. Klassisk kiosklutteratur, Mix solgte bøkene mine 🙈 Anonymous poster hash: 790b0...812
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65 Hvor vil du dele den da? Det er flere steder du kan dele anonymt, bl.a erotikknett.no. Eller er det noe annet som sperrer? Anonymous poster hash: 913df...a61 Kondomeriet. Bare det å skrive den er vel sperreb Anonymous poster hash: b15e3...e65 Husk at du kan lagre dokumenter med passord, så ingen andre kan lese de Det er faktisk ganske befriende å skrive. Jeg hadde sperre for det i begynnelsen, men passordbeskyttet historiene jeg skrev, og følte meg tryggere. Etterhvert ble det lettere og lettere å skrive, og jeg følte at det jeg skrev i starten ble stakkato og uten flyt, mens da jeg fikk skrevet så mye at jeg ble komfortabel med det tok jeg opp de tidligere historiene og jobbe med de på nytt. Og de ble faktisk bra! Da jeg til slutt fortalte en venninne at jeg skrev erotiske historier en sen rødvinskveld insisterte hun på å få lese en. Det tok laaang tid før jeg fikk jobbet opp motet med å vise henne, men det var bare positive tilbakemeldinger å få. Hun ville ha flere, og ble min korrekturleser som etterhvert kom med konstruktive forslag Det er ikke mange jeg har fortalt det til, men de som vet har vært utelukkende positive til det. Det er en vanskelig sjanger hvis du vil ha det smakfullt, og det krever mye av forfatteren. Synes du skal gå for det jeg, det finnes ikke noe verken ufint eller negativt med det. Jeg tror det er sunt å få utvikle kreativiteten i erotisk retning også Ikke minst for ordforrådet! Det er begrenset hvor mange ganger du kan bruke de samme ordene og beskrivelsene i en og samme hendelse Ta det som en utfordring, og slipp deg løs! Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65 Hvor vil du dele den da? Det er flere steder du kan dele anonymt, bl.a erotikknett.no. Eller er det noe annet som sperrer? Anonymous poster hash: 913df...a61 Kondomeriet. Bare det å skrive den er vel sperreb Anonymous poster hash: b15e3...e65 Husk at du kan lagre dokumenter med passord, så ingen andre kan lese de Det er faktisk ganske befriende å skrive. Jeg hadde sperre for det i begynnelsen, men passordbeskyttet historiene jeg skrev, og følte meg tryggere. Etterhvert ble det lettere og lettere å skrive, og jeg følte at det jeg skrev i starten ble stakkato og uten flyt, mens da jeg fikk skrevet så mye at jeg ble komfortabel med det tok jeg opp de tidligere historiene og jobbe med de på nytt. Og de ble faktisk bra! Da jeg til slutt fortalte en venninne at jeg skrev erotiske historier en sen rødvinskveld insisterte hun på å få lese en. Det tok laaang tid før jeg fikk jobbet opp motet med å vise henne, men det var bare positive tilbakemeldinger å få. Hun ville ha flere, og ble min korrekturleser som etterhvert kom med konstruktive forslag Det er ikke mange jeg har fortalt det til, men de som vet har vært utelukkende positive til det. Det er en vanskelig sjanger hvis du vil ha det smakfullt, og det krever mye av forfatteren. Synes du skal gå for det jeg, det finnes ikke noe verken ufint eller negativt med det. Jeg tror det er sunt å få utvikle kreativiteten i erotisk retning også Ikke minst for ordforrådet! Det er begrenset hvor mange ganger du kan bruke de samme ordene og beskrivelsene i en og samme hendelse Ta det som en utfordring, og slipp deg løs! Anonymous poster hash: 913df...a61 Skriver du av fantasi eller egene erfaringer? Og føler du ikke at du "utleverer" partnern? Anonymous poster hash: b15e3...e65
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Ja, jeg har skrevet. Og sendt inn til et herremagasin. Den ene ble ikke publisert, den dukket derimot opp på noveller.no under et annet navn, så noen har altså stjålet ene novellen min og publisert den på nett. Plagiat. Fikk erstatning Anonymous poster hash: 4ff21...bd3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Jeg har en jucy som jeg gjerne vil dele. Men er en sperre som stopper ... Anonymous poster hash: b15e3...e65 Hvor vil du dele den da? Det er flere steder du kan dele anonymt, bl.a erotikknett.no. Eller er det noe annet som sperrer? Anonymous poster hash: 913df...a61 Kondomeriet. Bare det å skrive den er vel sperreb Anonymous poster hash: b15e3...e65 Husk at du kan lagre dokumenter med passord, så ingen andre kan lese de Det er faktisk ganske befriende å skrive. Jeg hadde sperre for det i begynnelsen, men passordbeskyttet historiene jeg skrev, og følte meg tryggere. Etterhvert ble det lettere og lettere å skrive, og jeg følte at det jeg skrev i starten ble stakkato og uten flyt, mens da jeg fikk skrevet så mye at jeg ble komfortabel med det tok jeg opp de tidligere historiene og jobbe med de på nytt. Og de ble faktisk bra! Da jeg til slutt fortalte en venninne at jeg skrev erotiske historier en sen rødvinskveld insisterte hun på å få lese en. Det tok laaang tid før jeg fikk jobbet opp motet med å vise henne, men det var bare positive tilbakemeldinger å få. Hun ville ha flere, og ble min korrekturleser som etterhvert kom med konstruktive forslag Det er ikke mange jeg har fortalt det til, men de som vet har vært utelukkende positive til det. Det er en vanskelig sjanger hvis du vil ha det smakfullt, og det krever mye av forfatteren. Synes du skal gå for det jeg, det finnes ikke noe verken ufint eller negativt med det. Jeg tror det er sunt å få utvikle kreativiteten i erotisk retning også Ikke minst for ordforrådet! Det er begrenset hvor mange ganger du kan bruke de samme ordene og beskrivelsene i en og samme hendelse Ta det som en utfordring, og slipp deg løs! Anonymous poster hash: 913df...a61 Skriver du av fantasi eller egene erfaringer? Og føler du ikke at du "utleverer" partnern? Anonymous poster hash: b15e3...e65 Jeg skriver fri fantasi. Kan bruke deler av egen erfaring, men aldri utlevere enkeltpersoner. Har skrevet om en hendelse en gang, men det er en historie jeg bare beholder for meg selv. Hvis du vil skrive om en person eller spesiell erfaring som gjør at noen kan kjenne seg igjen, eller at andre kan kjenne igjen en bestemt person, så ville jeg ha spurt vedkommende først. Hvis ikke er det bare å skrive om såpass at det ikke er noe å kjenne igjen for noen. Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Hvordan setter man passord? Jeg skriver ikke erotiske historier, egentlig. Men skriver fanfiction. Hadde vært fint å sette passord på dem, så kanskje de kan bli litt hottere.. Anonymous poster hash: afaef...af1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Ja. Har også drevet en sexblogg for ett nettsted og vært sexskribent for en nettside. Anonymous poster hash: 9209f...9b5
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #15 Skrevet 19. november 2014 Hvordan setter man passord? Jeg skriver ikke erotiske historier, egentlig. Men skriver fanfiction. Hadde vært fint å sette passord på dem, så kanskje de kan bli litt hottere.. Anonymous poster hash: afaef...af1 Jeg bruker word. Der er det en kategori under "Fil" som heter beskytt dokument. Her kan du sette passord. Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 Hvordan setter man passord? Jeg skriver ikke erotiske historier, egentlig. Men skriver fanfiction. Hadde vært fint å sette passord på dem, så kanskje de kan bli litt hottere.. Anonymous poster hash: afaef...af1 Jeg bruker word. Der er det en kategori under "Fil" som heter beskytt dokument. Her kan du sette passord. Anonymous poster hash: 913df...a61 Bare pass på at det ikke finnes noen hint eller måter å gjenopprette passord på. Glemmer du det, så er dokumentet låst. Punktum. Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #17 Skrevet 19. november 2014 Jeg skriver faktisk veldig mye erotisk fanfiction. På engelsk, som jeg legger ut på fanfiction sider. God trening Anonymous poster hash: be0b7...139
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #18 Skrevet 19. november 2014 Jeg skriver faktisk veldig mye erotisk fanfiction. På engelsk, som jeg legger ut på fanfiction sider. God trening Anonymous poster hash: be0b7...139 Engelsk har mye bedre ord og uttrykk en norsk i så måte Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #19 Skrevet 19. november 2014 Jeg skriver faktisk veldig mye erotisk fanfiction. På engelsk, som jeg legger ut på fanfiction sider. God trening Anonymous poster hash: be0b7...139 Engelsk har mye bedre ord og uttrykk en norsk i så måte Anonymous poster hash: 913df...a61 Ja! Jeg har prøvd å skrive på norsk, men det blir bare litt kleint. Anonymous poster hash: be0b7...139
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #20 Skrevet 19. november 2014 Jeg skriver faktisk veldig mye erotisk fanfiction. På engelsk, som jeg legger ut på fanfiction sider. God trening Anonymous poster hash: be0b7...139 Engelsk har mye bedre ord og uttrykk en norsk i så måte Anonymous poster hash: 913df...a61 Ja! Jeg har prøvd å skrive på norsk, men det blir bare litt kleint. Anonymous poster hash: be0b7...139 Ja, man får fort litt den "ønsker meg en pute foran ansiktet"-følelsen Kan jeg spørre hva slags fanfiction du skriver? Noe spesielt? Du trenger ikke svare altså, jeg er bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Jeg skriver faktisk veldig mye erotisk fanfiction. På engelsk, som jeg legger ut på fanfiction sider. God trening Anonymous poster hash: be0b7...139 Engelsk har mye bedre ord og uttrykk en norsk i så måte Anonymous poster hash: 913df...a61 Ja! Jeg har prøvd å skrive på norsk, men det blir bare litt kleint. Anonymous poster hash: be0b7...139 Ja, man får fort litt den "ønsker meg en pute foran ansiktet"-følelsen Kan jeg spørre hva slags fanfiction du skriver? Noe spesielt? Du trenger ikke svare altså, jeg er bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 913df...a61 Hihi, det er litt flaut, men jeg skriver homoerotisk fanfiction for noen typer videospill... Jeg vet det er merkelig, men jeg klarer ikke la være! D: Haha. Og kjenner til putefølelsen! Har den litt nå faktisk Anonymous poster hash: be0b7...139
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #22 Skrevet 19. november 2014 Jeg skriver faktisk veldig mye erotisk fanfiction. På engelsk, som jeg legger ut på fanfiction sider. God trening Anonymous poster hash: be0b7...139 Engelsk har mye bedre ord og uttrykk en norsk i så måte Anonymous poster hash: 913df...a61 Ja! Jeg har prøvd å skrive på norsk, men det blir bare litt kleint. Anonymous poster hash: be0b7...139 Ja, man får fort litt den "ønsker meg en pute foran ansiktet"-følelsen Kan jeg spørre hva slags fanfiction du skriver? Noe spesielt? Du trenger ikke svare altså, jeg er bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 913df...a61 Hihi, det er litt flaut, men jeg skriver homoerotisk fanfiction for noen typer videospill... Jeg vet det er merkelig, men jeg klarer ikke la være! D: Haha. Og kjenner til putefølelsen! Har den litt nå faktisk Anonymous poster hash: be0b7...139 Oi, det hørtes spennende ut! Og utfordrende, det kan jeg absolutt se. Synes det høres ut som om du må ha en god penn og et godt ordforråd for å få til det Jeg hadde en periode hvor jeg skrev en del om det dystre, mørke synet på sex, men det ble litt for voldsomt for meg til slutt Og så skrev jeg på norsk, og det ble veldig vanskelig etterhvert. Høres mye mer spennende ut å skrive som du gjør! Kanskje jeg må prøve meg på noe nytt innen sjangeren, det er lenge siden jeg har skrevet noe nå Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #23 Skrevet 19. november 2014 Oi, det hørtes spennende ut! Og utfordrende, det kan jeg absolutt se. Synes det høres ut som om du må ha en god penn og et godt ordforråd for å få til det Jeg hadde en periode hvor jeg skrev en del om det dystre, mørke synet på sex, men det ble litt for voldsomt for meg til slutt Og så skrev jeg på norsk, og det ble veldig vanskelig etterhvert. Høres mye mer spennende ut å skrive som du gjør! Kanskje jeg må prøve meg på noe nytt innen sjangeren, det er lenge siden jeg har skrevet noe nå Anonymous poster hash: 913df...a61 Jeg har bodd mye i USA så føler at jeg behersket språket sånn noenlunde Jeg liker å få tilbakemeldinger, noe slike sider er svært bra på. Morsomt at du sier det, for jeg skriver om det samme! Blir ofte litt dystert og "angsty". Jeg vet jeg bør heller skrive om originale karakterer, men det er ofte litt vanskeligere å få folk med på. Er det karakterer fra film/tv/spill så er det flere som leser. min drøm er å skrive en bok, så det er veldig god trening! Sidene jeg er på er Archive of Our Own. Folk er veldig hyggelige der. Hadde likt å lest hva du har skrevet Anonymous poster hash: be0b7...139
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #24 Skrevet 19. november 2014 Oi, det hørtes spennende ut! Og utfordrende, det kan jeg absolutt se. Synes det høres ut som om du må ha en god penn og et godt ordforråd for å få til det Jeg hadde en periode hvor jeg skrev en del om det dystre, mørke synet på sex, men det ble litt for voldsomt for meg til slutt Og så skrev jeg på norsk, og det ble veldig vanskelig etterhvert. Høres mye mer spennende ut å skrive som du gjør! Kanskje jeg må prøve meg på noe nytt innen sjangeren, det er lenge siden jeg har skrevet noe nå Anonymous poster hash: 913df...a61 Jeg har bodd mye i USA så føler at jeg behersket språket sånn noenlunde Jeg liker å få tilbakemeldinger, noe slike sider er svært bra på. Morsomt at du sier det, for jeg skriver om det samme! Blir ofte litt dystert og "angsty". Jeg vet jeg bør heller skrive om originale karakterer, men det er ofte litt vanskeligere å få folk med på. Er det karakterer fra film/tv/spill så er det flere som leser. min drøm er å skrive en bok, så det er veldig god trening! Sidene jeg er på er Archive of Our Own. Folk er veldig hyggelige der. Hadde likt å lest hva du har skrevet Anonymous poster hash: be0b7...139 Det er kanskje lettere å skrive om karakterer man kjenner fra før? Da slipper man å tenke opp en hel rekke karakteristikker og lage et bilde av hovedpersonene for leseren, og kan heller fokusere på de delene av karakteren som er relevant for historien, evt skrive om det man ønsker? Jeg bare fabulerer nå, for jeg har ingen erfaring med å skrive fan fiction Jeg har mine tekster liggende på en annen pc (denne er ikke privat), og jeg er litt hårsår på å la andre få lese, må innrømme det. Særlig når det blir litt sært og sårt og på en måte personlig. Men anonymt er det selvsagt enklere Men jeg skal sjekke ut siden du nevner, det høres veldig interessant ut! Anonymous poster hash: 913df...a61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #25 Skrevet 19. november 2014 Oi, det hørtes spennende ut! Og utfordrende, det kan jeg absolutt se. Synes det høres ut som om du må ha en god penn og et godt ordforråd for å få til det Jeg hadde en periode hvor jeg skrev en del om det dystre, mørke synet på sex, men det ble litt for voldsomt for meg til slutt Og så skrev jeg på norsk, og det ble veldig vanskelig etterhvert. Høres mye mer spennende ut å skrive som du gjør! Kanskje jeg må prøve meg på noe nytt innen sjangeren, det er lenge siden jeg har skrevet noe nå Anonymous poster hash: 913df...a61 Jeg har bodd mye i USA så føler at jeg behersket språket sånn noenlunde Jeg liker å få tilbakemeldinger, noe slike sider er svært bra på. Morsomt at du sier det, for jeg skriver om det samme! Blir ofte litt dystert og "angsty". Jeg vet jeg bør heller skrive om originale karakterer, men det er ofte litt vanskeligere å få folk med på. Er det karakterer fra film/tv/spill så er det flere som leser. min drøm er å skrive en bok, så det er veldig god trening! Sidene jeg er på er Archive of Our Own. Folk er veldig hyggelige der. Hadde likt å lest hva du har skrevet Anonymous poster hash: be0b7...139 Det er kanskje lettere å skrive om karakterer man kjenner fra før? Da slipper man å tenke opp en hel rekke karakteristikker og lage et bilde av hovedpersonene for leseren, og kan heller fokusere på de delene av karakteren som er relevant for historien, evt skrive om det man ønsker? Jeg bare fabulerer nå, for jeg har ingen erfaring med å skrive fan fiction Jeg har mine tekster liggende på en annen pc (denne er ikke privat), og jeg er litt hårsår på å la andre få lese, må innrømme det. Særlig når det blir litt sært og sårt og på en måte personlig. Men anonymt er det selvsagt enklere Men jeg skal sjekke ut siden du nevner, det høres veldig interessant ut! Anonymous poster hash: 913df...a61 Ja, ikke sant Det blir jo slik at man "kjenner" karakterene man skriver om. Du har helt rett Jeg blir lett betatt av disse karakterene, så det hjelper jo litt... Kremt. Ja, kjenner til det! Det er jo veldig personlig, og nesten litt skummelt å legge det ut. Men det er jo slik man vokser som "forfatter" da Håper du sjekker det ut og at du liker det! (Det er litt kronglete å bli medlem der. Du må sette deg på venteliste, men det tar bare en dag å bli medlem, som regel) Du har også Fanfiction.net, adult-fanfiction.org og fictionpress.com. Jeg foretrekker dog Archive of Our Own Anonymous poster hash: be0b7...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå