Gå til innhold

Er du ei sur dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med noen damer? Hvor mye krever det egentlig å trekke litt på smilebåndene og hilse høflig?

Selv om ting ikke er 100 % på hjemmebane, eller hva det måtte være, så går det vel an å _prøve_ å være hyggelig og blid?

Anonymous poster hash: 9a19d...051
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller den som smiler, enn den som ikke smilte tilbake!😊

Skrevet

Heller den som smiler, enn den som ikke smilte tilbake!😊

Skrevet

Jeg er en positiv dame, og er helt enig med deg. Jeg har vansker med å omgåes damer, for det er ofte så ufattelig mye negativitet og baksnakking. Menn er mye enklere sånn sett, og ofte har de bedre humor også.

Anonymous poster hash: 1a7dd...274

Skrevet

I de aller fleste tilfeller er jeg blid og glad, men for noen er jeg den sure kjærringa.

En som leverer varer hos meg fikk ett veldig ublidt møte med meg. Jeg hadde fått streng beskjed av mine sjefer over hva som var greit og ikke greit, da vi har hatt store problemer med de. Jeg er ikke den som gir meg, så var vel en grunn til at sjefen sa det spessielt til meg tenker jeg for han viste jeg skulle være der når de kom. Min sjef fikk utallige tlf fra han, hans sjefer og sjefer over der igjen.og det eneste min sjef sa til de er at jeg hadde riktig, jeg var rolig og behersked og sa bare hvordan ting skulle være. Min sjef hadde sett på overvåkningskamera for å dobbeltsjekke før han sa noe til de.

Men gangen etter, når alt var på stell så var jeg som jeg pleier å være. Og da fikk jeg høre at "den sure kjærringa faktisk er en sprudlende, glad jente". Så tar det som positivt. Sur kjærring når det trengs, men blid ellers om alt er som det skal.

Jobber i butikk, og har lært meg å klistre på meg ett smil selv om det koker innvendig noen ganger.

Anonymous poster hash: bc31a...8dd

Skrevet

Njei. Jeg er ikke en av de som går smilende rundt alene. Skulle ønske jeg var det, men nei. Jeg ER ikke sur, selvom jeg ser sånn ut. Jeg bare bare et vanvittig stygt smil, så jeg smiler sjeldent på kommando. OG jeg har det egentlig ikke så veldig ålreit i livet så ser ingen grunn til å gå rundt å stråle hele dagen. Men om folk prater med meg er jeg alltid hyggelig. Og jeg ER blid, det bare syns ikke ;)

Anonymous poster hash: fdb5a...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...