Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hva er forskjellen på å gå der og i kirken f.eks? Er det en "sekt" av no slag? Anonymous poster hash: 4e6bd...287
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Det er ikke statskirken, det er en mer frikirkelig variant. Det er ikke en sekt, og folka som går der er veldig hyggelige og imøtekommende. Også har de veldig bra opplegg for unger, særlig en uke om sommeren. Men også hver søndag er det opplegg mens de voksne kan få sitte på møte/gudstjeneste uten å måtte løpe etter ungene hele tiden :-) Sånn innholdsmessig skiller de seg mest fra statskirken ved å praktisere voksendåp, og ha mer fokus på nåde og de gode tingene ved å tro enn på synd. Også er det moderne musikk i stedet for salmer :-) (Jeg har vært der en del, men er ikke "vokst opp" der, eller er medlem.) Anonymous poster hash: 9768d...6ca
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Forskjellen er at i Romerikskirken har jeg eksamnene mine, og i den lokale kirken er jeg på julaften... Anonymous poster hash: af3e6...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå