Gå til innhold

TM DESIGN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Noen som har handlet her og er fornøyd?

Jeg har sett noen fine stoler som jeg har lyst å handle, men umulig å få svar av henne. Sendte henne mld på Facebook, men hun er så kort i svarene. Lurte på porto ang stoler men fortsatt ingen svar og det er en uke siden jeg spurte. Men jeg ser at hun legger ut info på Facebook hver dag opptil flere ganger om dagen, så vet hun har sett mld min.

Har lest både positivt og negativt om tm design, og er blitt enda usikker på om jeg vil bestille.

Anonymous poster hash: 1f339...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett noen fine stoler som jeg har lyst å handle, men umulig å få svar av henne. Sendte henne mld på Facebook, men hun er så kort i svarene. Lurte på porto ang stoler men fortsatt ingen svar og det er en uke siden jeg spurte. Men jeg ser at hun legger ut info på Facebook hver dag opptil flere ganger om dagen, så vet hun har sett mld min.

Har lest både positivt og negativt om tm design, og er blitt enda usikker på om jeg vil bestille.

Virker som det kun er fotballfrue og andre "kjendiser" som er interessant for henne, resten av oss vanlige er visst ikke så viktige kunder.

Anonymous poster hash: 36e55...e08

Skrevet

Virker som det kun er fotballfrue og andre "kjendiser" som er interessant for henne, resten av oss vanlige er visst ikke så viktige kunder.

Anonymous poster hash: 36e55...e08

Det ser jammen meg slik ut!

Skrevet

Handlet der en gang og aldri mer. Verste butikken jeg har vært borti faktisk. Skulle ha møbler til jul, og bestilte i august . Hun lovet at alt ville være levert innen jul. Jeg fikk møblene i mars, men da bare halve kollien. Fikk resten senere på våren. Ble store problemer for meg da jeg solgte møblene jeg hadde D varene var på vei, og jeg bare fikk halvparten. Da jeg ringte kom jeg bare til personsvar. Arrogant kjerring som ikke svarer på Mail, ikke tar telefonen og er helt elendig på kundeservice. Ville oppheve kjøpet da det viste seg at møblene ikke kom til avtalt tid, men selv det var vanskelig. Fikk dog 200 (?) kr i avslag. (Husker ikke helt beløpet, men det var en vits. Handlet for 35 000). Etter å ha googlet litt ser jeg mange dele samme oppfattelse som meg. Styr unna!

Anonymous poster hash: 40dd4...b1c

Skrevet

Har også dårlig erfaring med

TM Design.

Anonymous poster hash: 1fdfe...9c0

Skrevet

Har bestilt en stol fra henne. Den kom i løpet av få dager på døren, men den stod klar på lageret hennes da. Veldig fornøyd, hun svarte kjapt og var hyggelig når jeg spurte en del om frakt :)

Anonymous poster hash: 837c1...737

Skrevet

Har god erfaring. Kjøpte en sofa, kom til avtalt tid. Eneste minuset var at frakten ble dyrere enn avtale, sendte en Mail til hun om det, og fikk refundert litt av beløpet, men ikke alt som kom over det som var avtalt.

Anonymous poster hash: 5a8a6...752

Skrevet

Har god erfaring. Kjøpte en sofa, kom til avtalt tid. Eneste minuset var at frakten ble dyrere enn avtale, sendte en Mail til hun om det, og fikk refundert litt av beløpet, men ikke alt som kom over det som var avtalt. Anonymous poster hash: 5a8a6...752

du sendte en Mail til HENNE!!!!!!!

Anonymous poster hash: 3aabd...859

Skrevet

Bare dårlig erfaring derfra. Hadde aldri verden handlet derfra!!

Anonymous poster hash: b9aad...819

• 1 år senere...
Skrevet

USERIØS!!  Husmor som ble blogger som ble møbelimportør...  hallo? Det sier seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...