Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hei! Er det noen av dere som vet om selen i tripp trapp newborn seat går an å ta ut og bruke videre? Ser det er veldig likt det som selges separat til baby-set'et og som koster over 300 kr.. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 70ee1...bd0
Modesty Blaise. Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 (endret) Nei, det går ikke. De har forskjellige fester, og det er helt utrolig irriterende!! Du får ikke festet selene fra newborn setet på noen måte 😝 Endret 19. november 2014 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Tusen takk for svar kjedelig at det ikke går an.. de ser jo veldig like ut, så hadde vært genialt om det hadde gått an! Blir dyrt tilslutt når en "må" kjøpe alt tilleggsutstyret Anonymous poster hash: 70ee1...bd0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Er jo gjort med mening det. De skal tjene penger på ALT! Anonymous poster hash: e4111...4df
Modesty Blaise. Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Tusen takk for svar kjedelig at det ikke går an.. de ser jo veldig like ut, så hadde vært genialt om det hadde gått an! Blir dyrt tilslutt når en "må" kjøpe alt tilleggsutstyret Anonymous poster hash: 70ee1...bd0 Jeg kjøpte til skutt helt vanlige seler på babyshop til ca 150,- kr. De funker helt supert Jeg ble så sur at jeg ikke ville betale for de originale 😄
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Tusen takk for svar kjedelig at det ikke går an.. de ser jo veldig like ut, så hadde vært genialt om det hadde gått an! Blir dyrt tilslutt når en "må" kjøpe alt tilleggsutstyret Anonymous poster hash: 70ee1...bd0 Jeg kjøpte til skutt helt vanlige seler på babyshop til ca 150,- kr. De funker helt supert Jeg ble så sur at jeg ikke ville betale for de originale Jeg gikk i fella og kjøpte originale, de er noe skikkelig DRITT, og best tilpasset vognen. De sitter ikke slik de bør og vil ikke vare lenge buuu. så hadde absolutt kjøpt noen andre! Anonymous poster hash: eb5b2...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå