Gå til innhold

Tripp trapp newborn seat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen av dere som vet om selen i tripp trapp newborn seat går an å ta ut og bruke videre? Ser det er veldig likt det som selges separat til baby-set'et og som koster over 300 kr.. Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: 70ee1...bd0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, det går ikke.

De har forskjellige fester, og det er helt utrolig irriterende!!

Du får ikke festet selene fra newborn setet på noen måte 😝

Endret av Modesty Blaise.
Skrevet

Tusen takk for svar :) kjedelig at det ikke går an.. de ser jo veldig like ut, så hadde vært genialt om det hadde gått an! Blir dyrt tilslutt når en "må" kjøpe alt tilleggsutstyret :)

Skrevet

Er jo gjort med mening det. De skal tjene penger på ALT! :(

Anonymous poster hash: e4111...4df
Skrevet

Tusen takk for svar :) kjedelig at det ikke går an.. de ser jo veldig like ut, så hadde vært genialt om det hadde gått an! Blir dyrt tilslutt når en "må" kjøpe alt tilleggsutstyret :)

Jeg kjøpte til skutt helt vanlige seler på babyshop til ca 150,- kr. De funker helt supert :)

Jeg ble så sur at jeg ikke ville betale for de originale 😄

Skrevet

Jeg kjøpte til skutt helt vanlige seler på babyshop til ca 150,- kr. De funker helt supert :)

Jeg ble så sur at jeg ikke ville betale for de originale

Jeg gikk i fella og kjøpte originale, de er noe skikkelig DRITT, og best tilpasset vognen. De sitter ikke slik de bør og vil ikke vare lenge :( buuu. så hadde absolutt kjøpt noen andre!

Anonymous poster hash: eb5b2...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...