Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Naboen har en katt som har siden vi flyttet inn for 1,5 år siden alltid kommet bort til meg når jeg passerer den (bor i tomannsbolig og vi bor innerst). Da vil den ha kos. Pleier da å stoppe opp, sette meg ned og kose og kl henne. Her om dagen var intet unntak. Hun lå på sin faste plass på gelenderet foran døren hos sin eier. Mjauet som vanlig når hun så meg og kom bort og ville ha kos. Jeg koste på henne slik jeg pleier og etter bare noen sekunder snudde hun seg plutselig rundt og tok tak i hånda mi og beit meg skikkelig hardt så jeg skvatt til. Altså jeg ble ikke fysisk skadet mer enn et par sår men nå er jeg redd for katta. Har ikke turt å kost på henne siden. Noen kattemennesker her som kanskje kan tenke seg hva dette gjelder? Har bare hund selv så har null peil på katter. Anonymous poster hash: 7bcae...24b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Enten så ville hun leke, eller så kvakk hun.. Kanskje hun er syk, siden hun bet.. Kan være mange grunner, men hun er nok ikke farlig. Anonymous poster hash: 373fb...6d4
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Du kan ha kommet borti noe vondt, et sår eller at katten var øm. Kanskje katten skvatt. Det hender mine også biter litt om de ikke liker behandlingen. Men så maler de videre når jeg koser en litt annen plass. Tror heller ikke den er farlig av denne ene episoden. Men hold avstand om du ikke liker den lenger.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Så slutt å kos med den da. Den får sikkert kos hjemme. Dette er vel ikke noe problem.....? Anonymous poster hash: dbd0b...437
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Så slutt å kos med den da. Den får sikkert kos hjemme. Dette er vel ikke noe problem.....? Anonymous poster hash: dbd0b...437 Haha morsom du. Ikke noe problem nei. Men lov å lure på hvorfor dyret bet meg vel. Den kommer jo til meg hver dag og vil ha kos. MA alle innlegg handle om store problemer? H.i Anonymous poster hash: 7bcae...24b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Tror du skal ta deg en tur til legen og få tatt stivkrampe vaksine. Anonymous poster hash: 9184b...9fa
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Slik er det med katter, ustabile dyr Men se til og få deg en stivkrampresprøyte!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg skulle også si det samme som gulltopp - få deg en stivkrampespøryte om du ikke har en fersk en i kroppen. Hadde det vært en hund som hadde gjort det samme, hadde man forlangt avlivning..... MEN det er nok som mange sier her. Du har kommet borti et vondt sted e.l. Jeg har vært borti en "mannevond" katt (bodde i samme hus som den i noen dager) for en del år siden. Den beit uprovosert. Den kom for å kjæle og så satte den tennene i hånda på deg (eller et annet sted). Jeg klarte på noen dager å sette meg i respekt hos den katta ved å være så tydelig som jeg er når jeg oppdrar hunder. Den sluttet å bite meg, men kom for å kose/ligge på fanget. Eieren var faktisk lettere sjokkert. Så katteeiere - oppdra kattene deres! Anonymous poster hash: f14af...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå