Gå til innhold

Hvordan julepynt har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammelt/nytt, hjemmelagd/kjøpt, hvitt og sølv/rødt og grønt?

Anonymous poster hash: ee393...5b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av alt. Noe nytt, noe gammelt, noe arvet, noe kjøpt...

Men seriøst - hvordan? Hva slags!

Anonymous poster hash: 56d16...e78
Skrevet

Det går masse i nisser. Rød julepynt. Har julepynt som barna har laget og som er gammel fra mannen og jeg var små, og noe nytt. Mest rødt og rødt, hvitt, grønt osv.

Er ikke noen stil over det, bare masse jul :D

Skrevet

Hvitt og rosa. Er ikke fan av grønt og rødt ;)

Skrevet

Har julepynt fra Jette Frølich, en god del arvet, og en god del barnelaget i skjønn og salig forening. Hurra snart er det jul!

Skrevet

Hvordan julepynt?? Hvilken/hva slags......

Anonymous poster hash: 762c0...f20

Skrevet

Her er det virkelig hummer og kanari. Det er noe som har overlevd fra de første årene vi lagde jul sammen, det er masse nisser og lys for det elsker mannen, det er noe som minner om pyntet etter min bestemor, litt utsøkt kjøpt av svigermor, noe arvet etter mine avdøde foreldre og det mest dyrbare er det barna har lagd til oss.

Stilrent, minimalistisk eller moderne er ord som i min mening ikke hører sammen med julepynt, her er det tradisjonsrikt, håndlaget og lunt som teller.

Anonymous poster hash: 0185f...9d5

Skrevet

Mest nytt, litt gammelt fra mine besteforeldre.

Jeg liker ikke harry julepynt, typisk nisser og sånt eller julepynt som ser billig ut. Jeg har pynt i glass, porselen, perlemor, gull, rødt og hvitt. Jeg bruker også mye friske blomster til pynt i jula.

Anonymous poster hash: e7a60...a8b

Skrevet

Mest nytt, litt gammelt fra mine besteforeldre.

Jeg liker ikke harry julepynt, typisk nisser og sånt eller julepynt som ser billig ut. Jeg har pynt i glass, porselen, perlemor, gull, rødt og hvitt. Jeg bruker også mye friske blomster til pynt i jula.

Anonymous poster hash: e7a60...a8b

Skrevet

Hvordan julepynt?? Hvilken/hva slags......

Anonymous poster hash: 762c0...f20

Ja ja, hva slags da... "Hvordan er julepynten din?" går vel også an...

Anonymous poster hash: ee393...5b4

Skrevet

Klassisk og rent. Kan ikke fordra harry nisser i alle former, farger og fasonger. Er mest engler og hvitt hos meg. Men duker, lys og julestjerner kommer i rødt før jul:)

Skrevet

Her er det alle varianter, det som jeg har samlet opp gjennom årene. Så sparer jeg på juletre pynt, kjøper alltid da jeg er på reiser, har fra besteforeldrene mine, kjøper en og en av fine spesielle. Så på juletreet vårt er det alt tenkelig. Og jeg elsker det, barn er veldig glad i å se på all pynten og, siden de finner alt mulig rart der.

Skrevet

Litt av hvert, noe nytt, meste gammelt. Julen er tradisjon og da er det så deilig å dra frem ting med minner rundt :) Har bestemt meg for å nyte adventstiden i større grad enn jeg har greid før, og har gått til innkjøpt av litt fine adventsting. Ikke mye, noen duker og litt pynt, og det holder. Men adventstiden skal få sin renessanse i vårt hjem i år.

Anonymous poster hash: 7cefe...074
Skrevet

Hos oss er julen rød og så langt i fra butikkpyntet som man får det :)  Har mye hjemmesnekret julepynt som barna har laget opp gjennom årene, ellers er det mye forskjellig. Både gammelt og nytt! All julepynt får sin faste plass.

På juletreet henger det julekuler, kurver, lenker,  nisser, engler - ja alt mulig :) 

I fjor måtte vi kjøpe alt nytt da vi trodde vi hadde mistet kassene med julepynt i flytteprosessen. Det ble nedtur!

Derfor er jeg i ekstase over at julepynten dukket opp i garasjen til mine foreldre for et par dager siden :) :)

Skrevet

Gammelt / nytt i fin miks. Nisser og engler og snømenn :) ingen stilrent pyntet julehus hos meg.

Skrevet

Alt, alt og litt til. Og alltid noe mer hvert år. Halvparten arvegods som er godt over seksti år gammelt.

Skrevet

Her har vi julepynt i alle former og farger!

Elsker jul og starter tidlig og slutter seint.

glitter, lys og kuler overalt.

Anonymous poster hash: d2a4a...7e4
Skrevet

Litt av alt. Har kjøpt endel nytt, men har også endel gammelt. Ting jeg har fått med meg hjemmefra da jeg flyttet ut og som jeg føler skaper skikkelig julestemning. Har også noe som ungene har laget, og det syns jeg er veldig kjekt å ha fremme :) På juletreet har vi mye forskjellig, syns det blir finest og koseligst med litt blanda drops på treet i stede for at alt skal være i samme farge ;) Har ellers en ganske minimalistisk stil med mye sort, hvitt og grått, men til jula får fargene flytte inn :) Hadde ikke vært jul uten røde nisser og julehjerter ;):tree:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...