Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hva skal dere i dag? Anonymous poster hash: 2a36b...ed6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP?? Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da.. Anonymous poster hash: 58439...ae0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Rydde på bodene og ordne pakkekalender. Anonymous poster hash: 9efdb...413
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg er hjemme med lillebror, han har fri. Eldste slutter skolen rundt kl.11. Blir kanskje svømmetrening med eldste, i så fall skal jeg prøve å handle litt imens. Etter det blir det middag, slappe av. Får besøk ikveld. Utenom det skal jeg prøve å slappe mest mulig av.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Skal innom et bemanningsbyrå å levere politiattest så jeg kan jobbe som lærervikar Så en tur til byen å shoppe inn litt nødvendigheter. Anonymous poster hash: 6620f...d12
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Levere ungen på barnehagen, på butikken og kjøpe meg en god frokost/lunsj, hjem og spise den forran dataen, deretter gjøre piiiittelitt husarbeid- DVs legge sammen en balje med klær, ut og pynte på trappen min og deretter ikke gjøre noenting. Dvs datasurfing, se på tv, spille litt på nettbrettet- kose meg. Hente ungen. Hjem å spise middag som mannen har laget ferdig. "kvalitetstid" resten av kvelden. Og/eller gå meg en tur alene i 6 tiden. Anonymous poster hash: 85f3f...34c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Jeg skulle vært på skolen, men er hjemme med sykt barn. Jeg river nesten av meg håret for jeg skulle virkelig vært på skolen. Men det går jo ikke. Anonymous poster hash: 48527...54a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg skal på formiddagstur med en venninne. Deretter rydde litt og stelle før ungene kommer fra skolen. Etter lekser er ferdige drar vi å mater fugler, handler, middag, treninger og vips var dagen flydd. Godt å være hjemme :-) Anonymous poster hash: 2ff6b...b59
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Ganske stor forskjell på å være på aap og dagpenger da, en person på dagpenger er jo frisk og kan gjøre hva som helst men en person på aap er gjerne for syk til å jobbe og har flere begrensninger... Anonymous poster hash: f72ec...48b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Jeg er hjemme med sykt barn Anonymous poster hash: 6aa70...426
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Nå har jeg gjort eldste klar til skolen og levert yngste i bhg, og dermed er jeg utslitt... Skal hvile litt og så spise og dusje. Hvile litt til, kanskje sette på en vask, og hvis jeg er riktig heldig orker jeg å presse meg ut på en liten tur. Må også få tid til å sove litt før hele gjengen kommer hjem. Spennende liv. Anonymous poster hash: 3b952...60b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Rydde på bodene og ordne pakkekalender. Anonymous poster hash: 9efdb...413 Æsj, det ble utsatt til i morgen. Går og legger meg litt i stedet. Anonymous poster hash: 9efdb...413
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Regner med de fleste som har svart er arbeidsledige og ikke syke. Hvertfall ut i fra listene over alt de skal gjøre idag. Selv er jeg hjemme å leser på eksamen. Ikke akkurat nå da jeg har pause... sukk. .. Anonymous poster hash: 3a369...e96
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP?? Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da.. Anonymous poster hash: 58439...ae0 APP er arbeidsavklaringspenger. Spørsmålet ble stilt riktig. Og hvis du først skal være litt småkvass, så bør du kanskje skrive riktig selv? Anonymous poster hash: 6023d...971
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #15 Skrevet 19. november 2014 Jeg må innom et firma som jobber for nav, som har ordnet en praksisplass til meg. Jobber 40% i praksisplass (har AAP). Jeg må skrive sluttrapport, for så å at kontrakten min blir oversendt til NAV, så jeg kan fortsette å jobbe. Etter det, må jeg finne en bursdagsgave til mannen, og kanskje kjøpe meg et par nye gravidplagg, da jeg har for få plagg til at de rekker å bli vasket før jeg går tom.Jeg er forresten syk, men på vei tilbake til livet og hverdagen. Anonymous poster hash: af436...d04
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP??Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da..Anonymous poster hash: 58439...ae0 APP er arbeidsavklaringspenger. Spørsmålet ble stilt riktig. Og hvis du først skal være litt småkvass, så bør du kanskje skrive riktig selv? Anonymous poster hash: 6023d...971 Evt AAP, men tror alle skjønte hva du mente Anonymous poster hash: 3b952...60b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #17 Skrevet 19. november 2014 Jeg har akkurat gitt psykiateren min fyken, så nå ligger jeg og ser på sons og anarchy og er i en funk. Målet for dagen er å komme meg på butikken så jeg kan bake boller! Anonymous poster hash: 6023d...971
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #18 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP?? Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da.. Anonymous poster hash: 58439...ae0 APP er arbeidsavklaringspenger. Spørsmålet ble stilt riktig. Og hvis du først skal være litt småkvass, så bør du kanskje skrive riktig selv? Anonymous poster hash: 6023d...971 APP er noe man får kjøpt/lastet ned gratis på tlf og noen pcer. AAP er arbeidsavklaringspenger. ArbeidsAvklaringsPenger. Skal du rette på noen, kan du i det minste sjekke at du har riktige opplysninger. Anonymous poster hash: af436...d04
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #19 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP??Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da..Anonymous poster hash: 58439...ae0 APP er arbeidsavklaringspenger. Spørsmålet ble stilt riktig. Og hvis du først skal være litt småkvass, så bør du kanskje skrive riktig selv? Anonymous poster hash: 6023d...971 Evt AAP, men tror alle skjønte hva du mente Anonymous poster hash: 3b952...60b Haha, ja. Du skriver hva du leser Anonymous poster hash: 6023d...971
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #20 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP?? Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da.. Anonymous poster hash: 58439...ae0 APP er arbeidsavklaringspenger. Spørsmålet ble stilt riktig. Og hvis du først skal være litt småkvass, så bør du kanskje skrive riktig selv? Anonymous poster hash: 6023d...971 APP er noe man får kjøpt/lastet ned gratis på tlf og noen pcer. AAP er arbeidsavklaringspenger. ArbeidsAvklaringsPenger. Skal du rette på noen, kan du i det minste sjekke at du har riktige opplysninger. Anonymous poster hash: af436...d04 Å herre min hatt! Må alt være så perfekt i din verden? Kødder du med meg liksom??? Hun bommet på en bokstav og her skal du komme å lage drama av det! Må si du har lite å gjøre as, akkurat som du aldri har skrevet en setning feil! Det finns hvertfall folk tydlighvis som har noen skruer løs, og vet ikke hva ordet hyggelig betyr! Gå å legg deg! Anonymous poster hash: 78807...928
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Hva er APP?? Når du først skal stille ett spm så still den ihvertfall riktig da.. Anonymous poster hash: 58439...ae0 APP er arbeidsavklaringspenger. Spørsmålet ble stilt riktig.Og hvis du først skal være litt småkvass, så bør du kanskje skrive riktig selv? Anonymous poster hash: 6023d...971 APP er noe man får kjøpt/lastet ned gratis på tlf og noen pcer. AAP er arbeidsavklaringspenger. ArbeidsAvklaringsPenger.Skal du rette på noen, kan du i det minste sjekke at du har riktige opplysninger. Anonymous poster hash: af436...d04 Å herre min hatt! Må alt være så perfekt i din verden? Kødder du med meg liksom??? Hun bommet på en bokstav og her skal du komme å lage drama av det! Må si du har lite å gjøre as, akkurat som du aldri har skrevet en setning feil! Det finns hvertfall folk tydlighvis som har noen skruer løs, og vet ikke hva ordet hyggelig betyr! Gå å legg deg! Anonymous poster hash: 78807...928 Les gjennom ditt eget svar. Jeg lurer på hvem av oss som var uhyggelige, og har lite å gjøre? Eh... Anonymous poster hash: af436...d04
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #22 Skrevet 19. november 2014 Mange her som burde gå på norsk skrivekurs Anonymous poster hash: 58439...ae0
IreneUtålmodig Skrevet 19. november 2014 #23 Skrevet 19. november 2014 Sitter med millioner av tanker/ideer/planer i hode. skuffa over å ikke se Michele(?) på masterchef. Skrudde over på tlc men der var joan Rivers Hadde tenkt å gjøre litt husarbeid, men med 3-4 timers søvn i natt så frister kun senga!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #24 Skrevet 19. november 2014 Regner med de fleste som har svart er arbeidsledige og ikke syke. Hvertfall ut i fra listene over alt de skal gjøre idag. Selv er jeg hjemme å leser på eksamen. Ikke akkurat nå da jeg har pause... sukk. .. Anonymous poster hash: 3a369...e96 Det er ikke vanskelig å legge planer selv om man er syk. Jeg er syk, det er derfor planene mine ble utsatt. For ørtende gang. Håper jeg klarer å begynne litt i morgen. Anonymous poster hash: 9efdb...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå