Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg trakk en visdomstann i går. Det var ukomplisert, men tanna var svær og de sydde sammen såret. Eneste jeg kan Ts mot smertene er Paracet(tåler ikke Ibux og Paralgin Forte), det tar mesteparten av smertene, men etter et par timer er det kjempevondt igjen. Er vondt når jeg beveger meg, prater og spiser. Er det greit å ikke gå på jobb pga dette? Syns det høres så utrolig pysete ut å bli hjemme pga en ukomplisert tanntrekking. Jobber på sykehjem, men ikke med de tyngste pasientene, så slipper de tyngste løftene Anonymous poster hash: c93d0...fff
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Ikke lett å konsentrere seg med smerter, spesielt ikke med tann smerter. Jeg ville holdt meg hjemme. Som regel virker ibux godt på slike smerter, men det tåler du ikke. Hva med ibux stikkpiller? Føler med deg. Tannspine er ikke gøy. Anonymous poster hash: 33bc1...51e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Jeg hadde ikke blitt hjemme for det. Før smertene blir for sterke igjen tar du en ny tablett Anonymous poster hash: cb3cd...711
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Det finnes andre smertestillende du kanskje tåler så da ville jeg ha prøvd dem. Om du er i form til å gå på jobb er det jo du som ser, utifra innlegget ditt virker det som om du ikke ønsker å gå på jobb og trenger vår godkjennelse for å ikke gjøre det. Begynn å stol på og lytt til hva kroppen din sier. Anonymous poster hash: 3877e...b5a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Gå på jobb men ring og si ifra at du har vondt og må ta det litt rolig idag. Kanskje du kan drive med kontorarbeid istedenfor Anonymous poster hash: bcc7d...aa7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 er vel ikke noe å tenke på? hold deg hjemme! det er ikke greit med en slik vondt. Anonymous poster hash: 17b40...9d7
Jezebel Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 (endret) Jeg hadde ikke blitt hjemme for det.Før smertene blir for sterke igjen tar du en ny tablett Anonymous poster hash: cb3cd...711 For et fantastisk råd. Bare ta ny paracet annenhver time. Da får du akutt leversvikt og da slipper du garantert å dra på jobb...noensinne. IDIOT!!! HI, hvis du ikke får nok smertelindring til å fungere ved maks dose smertestillende så er det ok å være hjemme. Du skal IKKE overskride maksdose for å fungere på jobb. Endret 19. november 2014 av Jezebel
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Da jeg leste overskriften tenkte jeg ja, selvfølgelig, jeg og mange flere gjør jo det hver eneste dag. Så leste jeg at det var tannsmerter... Det er jo en helt egen kategori. Nei, bli hjemme, det hadde jeg gjort. Anonymous poster hash: e8044...bbf
Luksusdyret Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Du kan ikke spørre på DIB, her går man på jobb som taxisjåfør med brukket ben og sitter på kontoret og føder. For man skal aldri være borte fra jobb uansett. Om man har 40 i feber, nyrestein eller er døden nær, man SKAL på jobb og tjene fedrelandet. Bli hjemme du, og i hvert fall ikke følg rådet om å ta paracet hele dagen, da får du leversvikt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Jeg gikk, jeg prøvde, jeg gikk hjem. Det gjør så vondt at det var visst veldig tydelig for kollegaene mine også. Vanskelig å snakke også. Jeg spurte tannlegen om andre smertestillende, men det var visst ikke noe annet jeg kunne ta. Jeg satser på at et par Ibux skal gå greit så jeg kan ta smertestillende litt tettere uten å ta for mye Paracet. Og for deg som mente at jeg bare søkte godkjenning og alt hadde bestemt meg: tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: c93d0...fff
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Det er forresten veldig lite kontorarbeid å gjøre på et sykehjem om en ikke jobber i administrasjonen, så om man ikke fungerer godt fysisk er det ikke så mye å gjøre på jobb Anonymous poster hash: c93d0...fff
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Jeg hadde ikke blitt hjemme pga dette, men jeg lever med smerter, kvalme og svimmelhet hver dag av livet da, og jobber også korte dager da jeg ikke fungerer i jobb i 8 timer så jeg stiller jo sikkert på et annet startsted en du. Hvis det er så vondt at du merker det vil påvirke jobben du gjør negativt så burde du tenke på å være hjemme, hvis du føler du fortsatt klarer å gjøre en bra jobb om en ikke så god som normal så er det bedre å gå på jobb Anonymous poster hash: 2c37c...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå