Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Er det noen som vet om organisasjoner/nettsider e.l. som formidler kontakt mellom folk som ønsker å feire jul hos noen og folk som "tilbyr" julefeiring i år? Det var jo en stor greie i fjor, men jeg har ikke sett noe tilsvarende for 2014. Oslo, om det er lokale variasjoner. Vi blir en gjeng med kjente og ukjente gjester til jul som det er, men ønsker oss flere barn i tillegg til våre egne to i barnehagealder. Så tenkte vi at da kunne vi jo prøve å invitere noen som kanskje ikke har mange å feire med eller økonomien til den helt store festen, samtidig som det jo blir en vinn-vinn-situasjon (femåringen er aldeles oppgitt over at vi skal ha voksne gjester og så er det ingen barn som kunne komme i år). Anonymous poster hash: f08c5...db0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Syns de skulle hatt noe lignende på nyttårsaften også jeg,ikke koselig å sitte alene da heller. Anonymous poster hash: bd6a5...a5d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Ja, sant det. Vi kan godt invitere noen da også. Anonymous poster hash: f08c5...db0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Dytt. Anonymous poster hash: f08c5...db0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Det blir nok i år også. Men den åpner nokså sent...i desember tror jeg. Anonymous poster hash: 68ecc...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå