Gå til innhold

Sjokoladekalender til gutt på 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så god råd så tenkte å bare kjøpe en sjokoladekalender til småen på 3 år.

Men vil han bli litt utenfor når det gjelder de andre barna i barnehagen ettersom han bare får sjokoladekalender?

Tenker at det sikkert ett stort tema hva de har fått i julekalenderen.

Sønnen min blir allerede litt mobbet fordi han fortsatt bruker bleie å håper ikke at dette med kalenderen kan gjøre at de andre barna mobber..

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: a8983...c56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil i hvertfall ikke at min snart-treåring skal spise sjokolade hver dag i hele desember...

Anonymous poster hash: 8228e...8cd

Skrevet

Hehe så hysterisk er jeg ikke at småen ikke skal få en liten sjokoladebit hver dag frem til jul.

Tenkte å kjøpe Vennebyen kalender ettersom han er opptatt av det,men vil jo ikke at han skal være utenfor de andre barna pga en kalender..

Skrevet

Mobbes han pga bleie?

Jenta mi er akk fylt tre. Bruker fortsatt bleie, flere i bhg som gjør det fortsatt? Er det så uvanlig?

Kjente jeg ble litt stressa...

Å ja vennebyen er fin, ikkeno å tenke på.

Trukke det er den store snakkisen , altså hva slags kalender de får.

Mi får både sjokolade og pakke kalender, men aldri hørt at så små snakker så fælt om det :-)

Ikke tenk på det du. Han blir nokk såå glad :-)

Skrevet

Mobbes han pga bleie?

Jenta mi er akk fylt tre. Bruker fortsatt bleie, flere i bhg som gjør det fortsatt? Er det så uvanlig?

Kjente jeg ble litt stressa...

Å ja vennebyen er fin, ikkeno å tenke på.

Trukke det er den store snakkisen , altså hva slags kalender de får.

Mi får både sjokolade og pakke kalender, men aldri hørt at så små snakker så fælt om det :-)

Ikke tenk på det du. Han blir nokk såå glad :-)

Er vel tre andre som også fortsatt bruker bleie tror jeg,men har hørt de eldste mobbe gutten min fordi han fortsatt bruker bleier å det er selvsagt ikke gøy.

Vi jobber selvsagt mye med å få han bleiefri bare så det er sagt :)

Okey det er godt å høre :)

Skrevet

Okei, de eldste på avdelingen hos jenta mi er tre. Så jeg trur ikke noen prater om det der. Ikke hørt noe ihvertfall. Mi er ikke klar i det heletatt, får prøve etter nyttår! :-) viktig å ikke presse og stresse. Kommer av seg selv. Lykketil, å lykketil med kalendern:-) :-)

Skrevet

Jeg føler meg stresset av barnehagen at nå burde han slutte med bleie men syns ikke han virker klar selv.

Skrevet

Mine 4 barn skal ha sjokoladekalender. (Til og med 1-åringen! :o )

Kostet meg tilsammen 40 kr :)

Jeg har penger nok til å lage gavekalendere, men synes det er en uting. De får gaver i bøtter og lass på julaften :)

Skrevet

Det er tåplig av bhg. Selvsagt kan man oppfordre, men å presse en som ikke er klar er bare en uting og fører sjelden noe godt med seg.

Han må være klar selv , å det faller seg naturlig for han også når den tid kommer. Min mening ihvertfall, sier ikke den er rett. Men i mitt hode er den det :-) lykketil, det er du som kjenner barnet ditt best:)

Skrevet

Det er tåplig av bhg. Selvsagt kan man oppfordre, men å presse en som ikke er klar er bare en uting og fører sjelden noe godt med seg.

Han må være klar selv , å det faller seg naturlig for han også når den tid kommer. Min mening ihvertfall, sier ikke den er rett. Men i mitt hode er den det :-) lykketil, det er du som kjenner barnet ditt best:)

Hvordan klarer man å svare i fullstendig feil tråd, det har jeg aldri skjønt :)

Anonymous poster hash: cf6bb...9d0

Skrevet

Svarer jeg feil? Jeg svarer hun over her ifb med at jeg spurte henne ang at gutten hennes på tre fikk kommetarer på bleie i bhg?

Har svart henne på det hu spurte om også ang kalender. Samtalen utviklet seg:-)

Skrevet

Svarer jeg feil? Jeg svarer hun over her ifb med at jeg spurte henne ang at gutten hennes på tre fikk kommetarer på bleie i bhg?

Har svart henne på det hu spurte om også ang kalender. Samtalen utviklet seg:-)

Beklager, det er meg som roter og ikke følger med :)

Tror jeg skal gå å legge meg nå :)

Anonymous poster hash: cf6bb...9d0

Skrevet

Hehe det er lov:)

Natta å sov godt! :-)

Skrevet

Jeg føler meg stresset av barnehagen at nå burde han slutte med bleie men syns ikke han virker klar selv.

Så rart. Gutten min er også 3, og ingen i hans kull har sluttet med bleie enda. De i bhg stresser ikke i det hele tatt, de sier det kommer når de er klare. Skulle jo tro det var mindre jobb for dem å skifte bleier enn å skifte klær hundreogørten ganger på unger som egentlig ikke var klare.

Når det gjelder kalender så har jeg aldri hørt at 3-åringer snakker om det. Min skal for øvrig få både pakkekalender og sjokoladekalender, men jeg er ikke i tvil om at sjokoladen blir mest stas. ;)

Anonymous poster hash: 37af9...c58

Skrevet

Mine 4 barn skal ha sjokoladekalender. (Til og med 1-åringen! :o )

Kostet meg tilsammen 40 kr :)

Jeg har penger nok til å lage gavekalendere, men synes det er en uting. De får gaver i bøtter og lass på julaften :)

Mine på straks 2 og 4 får også sjokoladekalenderd. Tror det blir storstas hos dem 😆

Skrevet

Jeg vil i hvertfall ikke at min snart-treåring skal spise sjokolade hver dag i hele desember...

Anonymous poster hash: 8228e...8cd

Haha, er jo ikke en 200 gr. sjokolade det er snakk om da.. Tviler på at den lille sjokoladebiten som er i kalenderen kan gjøre noe skade på ungen din..😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...