Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg har ikke så god råd så tenkte å bare kjøpe en sjokoladekalender til småen på 3 år. Men vil han bli litt utenfor når det gjelder de andre barna i barnehagen ettersom han bare får sjokoladekalender? Tenker at det sikkert ett stort tema hva de har fått i julekalenderen. Sønnen min blir allerede litt mobbet fordi han fortsatt bruker bleie å håper ikke at dette med kalenderen kan gjøre at de andre barna mobber.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: a8983...c56
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Jeg vil i hvertfall ikke at min snart-treåring skal spise sjokolade hver dag i hele desember... Anonymous poster hash: 8228e...8cd
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Hehe så hysterisk er jeg ikke at småen ikke skal få en liten sjokoladebit hver dag frem til jul. Tenkte å kjøpe Vennebyen kalender ettersom han er opptatt av det,men vil jo ikke at han skal være utenfor de andre barna pga en kalender.. Anonymous poster hash: a8983...c56
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Mobbes han pga bleie? Jenta mi er akk fylt tre. Bruker fortsatt bleie, flere i bhg som gjør det fortsatt? Er det så uvanlig? Kjente jeg ble litt stressa... Å ja vennebyen er fin, ikkeno å tenke på. Trukke det er den store snakkisen , altså hva slags kalender de får. Mi får både sjokolade og pakke kalender, men aldri hørt at så små snakker så fælt om det :-) Ikke tenk på det du. Han blir nokk såå glad :-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Mobbes han pga bleie? Jenta mi er akk fylt tre. Bruker fortsatt bleie, flere i bhg som gjør det fortsatt? Er det så uvanlig? Kjente jeg ble litt stressa... Å ja vennebyen er fin, ikkeno å tenke på. Trukke det er den store snakkisen , altså hva slags kalender de får. Mi får både sjokolade og pakke kalender, men aldri hørt at så små snakker så fælt om det :-) Ikke tenk på det du. Han blir nokk såå glad :-) Er vel tre andre som også fortsatt bruker bleie tror jeg,men har hørt de eldste mobbe gutten min fordi han fortsatt bruker bleier å det er selvsagt ikke gøy. Vi jobber selvsagt mye med å få han bleiefri bare så det er sagt Okey det er godt å høre Anonymous poster hash: a8983...c56
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Okei, de eldste på avdelingen hos jenta mi er tre. Så jeg trur ikke noen prater om det der. Ikke hørt noe ihvertfall. Mi er ikke klar i det heletatt, får prøve etter nyttår! :-) viktig å ikke presse og stresse. Kommer av seg selv. Lykketil, å lykketil med kalendern:-) :-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Jeg føler meg stresset av barnehagen at nå burde han slutte med bleie men syns ikke han virker klar selv. Anonymous poster hash: a8983...c56
Plutselig_gravid Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Mine 4 barn skal ha sjokoladekalender. (Til og med 1-åringen! ) Kostet meg tilsammen 40 kr Jeg har penger nok til å lage gavekalendere, men synes det er en uting. De får gaver i bøtter og lass på julaften
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Det er tåplig av bhg. Selvsagt kan man oppfordre, men å presse en som ikke er klar er bare en uting og fører sjelden noe godt med seg. Han må være klar selv , å det faller seg naturlig for han også når den tid kommer. Min mening ihvertfall, sier ikke den er rett. Men i mitt hode er den det :-) lykketil, det er du som kjenner barnet ditt best:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Det er tåplig av bhg. Selvsagt kan man oppfordre, men å presse en som ikke er klar er bare en uting og fører sjelden noe godt med seg. Han må være klar selv , å det faller seg naturlig for han også når den tid kommer. Min mening ihvertfall, sier ikke den er rett. Men i mitt hode er den det :-) lykketil, det er du som kjenner barnet ditt best:) Hvordan klarer man å svare i fullstendig feil tråd, det har jeg aldri skjønt Anonymous poster hash: cf6bb...9d0
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Svarer jeg feil? Jeg svarer hun over her ifb med at jeg spurte henne ang at gutten hennes på tre fikk kommetarer på bleie i bhg? Har svart henne på det hu spurte om også ang kalender. Samtalen utviklet seg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Svarer jeg feil? Jeg svarer hun over her ifb med at jeg spurte henne ang at gutten hennes på tre fikk kommetarer på bleie i bhg? Har svart henne på det hu spurte om også ang kalender. Samtalen utviklet seg:-) Beklager, det er meg som roter og ikke følger med Tror jeg skal gå å legge meg nå Anonymous poster hash: cf6bb...9d0
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Hehe det er lov:) Natta å sov godt! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #14 Skrevet 19. november 2014 Jeg føler meg stresset av barnehagen at nå burde han slutte med bleie men syns ikke han virker klar selv. Anonymous poster hash: a8983...c56 Så rart. Gutten min er også 3, og ingen i hans kull har sluttet med bleie enda. De i bhg stresser ikke i det hele tatt, de sier det kommer når de er klare. Skulle jo tro det var mindre jobb for dem å skifte bleier enn å skifte klær hundreogørten ganger på unger som egentlig ikke var klare. Når det gjelder kalender så har jeg aldri hørt at 3-åringer snakker om det. Min skal for øvrig få både pakkekalender og sjokoladekalender, men jeg er ikke i tvil om at sjokoladen blir mest stas. Anonymous poster hash: 37af9...c58
Ladybugg Skrevet 19. november 2014 #15 Skrevet 19. november 2014 Mine 4 barn skal ha sjokoladekalender. (Til og med 1-åringen! ) Kostet meg tilsammen 40 kr Jeg har penger nok til å lage gavekalendere, men synes det er en uting. De får gaver i bøtter og lass på julaften Mine på straks 2 og 4 får også sjokoladekalenderd. Tror det blir storstas hos dem 😆
Mrs. Kaizer Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 Jeg vil i hvertfall ikke at min snart-treåring skal spise sjokolade hver dag i hele desember... Anonymous poster hash: 8228e...8cd Haha, er jo ikke en 200 gr. sjokolade det er snakk om da.. Tviler på at den lille sjokoladebiten som er i kalenderen kan gjøre noe skade på ungen din..😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå