Gå til innhold

Julegaver til familier med lite midler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Barna har så fryktelig lyst å kjøpe noen leker og gi de vekk til andre barn som ikke har så mye, eller som er syke. Hvis jeg tar de med på lekebutikken og kjøper noe så de får pakke inn, hvor kan vi levere det da? Bergen.

Anonymous poster hash: 02ce0...999

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje frelsesarmeen samler inn!? :)

Anonymous poster hash: bfb5d...c78
Skrevet

Skulle du ha noen brukte klær til overs så har jeg en vennine her i bergen som kunne trengt det.

Anonymous poster hash: 2698d...b02
Skrevet

Hvilke str trenger hun?

Skrevet

Det er bedre å droppe innpakningen. Da kan organsiasjonen som fordeler gavene lettere gi riktige gaver til riktige barn.

Anonymous poster hash: 9bc85...9b0
Skrevet

Hvilke str trenger hun?

Str 104 til gutt om du har noe i den størrelsen :)

Hun er alenemamma så økonomien hennes strekker dessverre ikke til.

Vet hun skal søke penger av NAV til litt ekstra penger i julen så hun får kjøpt en gave til sønnen,så håper det går i orden :)

Skrevet

Hjelp oss å hjelpe har stadig aksjoner på Facebook, da kan man i hvert fall sende gavene. Ellers vil jeg tro det finnes asylmottak og lignende i Bergen som kan være interessert.

Anonymous poster hash: 2bfb9...f5a
Skrevet

Hjelp oss å hjelpe Bergen- siden er dessverre ikke oppe å går lengre.

Jeg ba om hjelp der på vegne av venninen min som betrodde at hun gruet seg til jul pga dårlig råd,men fikk ikke noe svar derfra.

Skrevet

Her jeg bor er hjelp oss å hjelpe siden helt fantastisk! De hjalp en bekjent av meg med masse klær til både mor og barn! :)

Anonymous poster hash: 295b8...b4a
Skrevet

Her jeg bor er hjelp oss å hjelpe siden helt fantastisk! De hjalp en bekjent av meg med masse klær til både mor og barn! :)

Kan jeg spørre hvor dette er?

Kan jo være greit for andre å vite hvor det er mulig å få hjelp :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor dette er?

Kan jo være greit for andre å vite hvor det er mulig å få hjelp :)

Hjelp oss å hjelpe kan bistå over hele landet, men er vel mest aktive i Østfold/Vestfold, Akershus og Telemark tror jeg. I Oslo har de ikke så veldig med aktivitet, siden Oslo har Fattighuset.

Det er et lavterskeltilbud hvor de henvender seg til sine følgere på Facebook bl.a og ber om hjelp til folk i vanskelige livssituasjoner. I stor grad tillitsbasert, men det fungerer for det meste godt.

Anonymous poster hash: 2bfb9...f5a

Skrevet

Okey da er det ikke flere i bergen nei.

Skrevet

Hvilke str trenger hun?Anonymous poster hash: 02ce0...999

Str 104 til gutt om du har noe i den størrelsen :)Hun er alenemamma så økonomien hennes strekker dessverre ikke til.Vet hun skal søke penger av NAV til litt ekstra penger i julen så hun får kjøpt en gave til sønnen,så håper det går i orden :)  Anonymous poster hash: 2698d...b02

Det var dumt, her er guttungen på 152 så 104 er no gitt bort for lenge siden...

Skrevet

Med hjerte for Haugalandet gjør en fantastisk jobb her jeg bor i Haugesund :)

Anonymous poster hash: 70a82...c81

Skrevet

Sykehusbarn sin juleaksjon trenger alltid noe (let dem opp på facebook)

Skrevet
Hjelp oss å hjelpe Bergen- siden er dessverre ikke oppe å går lengre.Jeg ba om hjelp der på vegne av venninen min som betrodde at hun gruet seg til jul pga dårlig råd,men fikk ikke noe svar derfra.  Anonymous poster hash: 2698d...b02

Hvilke str trenger hun?Anonymous poster hash: 02ce0...999
Str 104 til gutt om du har noe i den størrelsen :)Hun er alenemamma så økonomien hennes strekker dessverre ikke til.Vet hun skal søke penger av NAV til litt ekstra penger i julen så hun får kjøpt en gave til sønnen,så håper det går i orden :)  Anonymous poster hash: 2698d...b02 [/quot

Jeg kan sjekke om jeg har klær i den størrelsen, har en gutt på fem. Men mulig det er gitt bort alt:/

Anonymous poster hash: e7dcf...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...