Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Har 3 barn yngste 7,11 og 16 år. Har følt litt panikk og savn over at ungene er blitt så store så fort. Føler at tiden raser avgårde selv om jeg bare er 35. Tanken på alt den koselige tiden da ungene var 2-4 år. Klemme de små kroppene. Gjør jo selvsagt det enda. Jeg prøver å tenke at jeg får jo det når jeg forhåpentligvis blir bestemor. Men kjenner på savnet likevel. Ser hvor selvstendig eldste er og det er jo bra men tiden går så alt for fort. Ønsker ikke å starte på nytt men klarer likevel ikke å riste av meg det savnet. Flere som har det sånn?☺ Anonymous poster hash: 805d9...e93
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Min søster har det slik. Anonymous poster hash: 08d26...f47
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det. Har en på 13 år og 7 år. Hun på 13 år, er og veldig selvstendig, og utrolig sosial, så føler jeg ser henne alt for lite. Han på 7 år, er og ofte med venner hjem, eller hos nabo venner. De er så store nå, at de trenger meg ikke på samme måte som før. Jeg savner virkelig tiden da de var mindre. Er egentlig skikkelig babysyk, samtidig som jeg ikke ønsker flere barn. Anonymous poster hash: 1b6ce...57c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Ja bare å vente på å bli bestemor men håpe ikke det skjer på mange år enda! 😂 Anonymous poster hash: 805d9...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå