moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg har en Samsung smarttelefon. Jeg er alltid på wifi når jeg er hjemme. Men den hopper av og jeg må ta ut kontakten på Internett modemet i veggen og vente og koble på igjen for å kunne koble meg på wifi på telefonen igjen. Er det telefonen eller internettet det er noe gale med? Blir sprø av det!! Har prøvd å glemme på wifi innstillingene for å så legge til igjen, og å omstarte telefonen uten hell.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2014 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2014 Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Av og til så er det sånt at ikke ruter og telefon passer så godt sammen. Vil tro det ikke er noe galt med noen av dem, men at de bare ikke passer sammen. Jeg har en mac som jeg har slitt med diverse rutere, her hjemme fungerer den helt fint. Ville prøvd å bytte ruter. Anonymous poster hash: f53e6...731
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2014 Er det den dingsen som står i veggen? Koster ikke de ganske masse penger? Har hatt masse tull utenom med telefonen, så skal klage på den i første omgang. Tenkte om dette var nok et punkt på den etter hvert så lange listen over 'feil' på den relativt nye telefonen :/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Ofte kan en bare kople en ny ruter til den boksen en allerede har. Det er nødvendig med noen innstillinger så her er det greit med litt hjelp. Men det kan jo være selve telefonen også. Prøv den på en anna ruter. En rutor koster ca 500,- og oppover. Anonymous poster hash: f53e6...731
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2014 Ja det kan jeg gjøre, prøve wifi hos noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå