Gå til innhold

Strekning i livmoren/ligeamentene


Julie-15

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er gravid igjen for andre gang nå. Jeg hadde en MA i uke 12 for 4 måneder siden (fosteret hadde vert dødt siden uke 9). Jeg er sikkert litt små hysterisk denne gangen pga. den dårlige erfaringen, men jeg har reagert på at jeg ikke kjenner smerter lengre når jeg nyser eller gjør brå bevegelser. Dette er noe jeg hadde mye av i uke 4 og tidlig i uke 5. Jeg er nå akkurat kommet inn i uke 6.

 

Er det noen andre her med lignende erfaringer? Har dere foresten symptomer som varierer fra dag til dag? Jeg kan spy opp alt jeg spiser og være kjempe trøtt en dag, for så å være helt fin uten å føle meg gravid i det hele tatt den neste.. Husker ikke hvordan jeg hadde det så tidlig forrige gang.. Ble i alle fall ikke kvalm før i uke 7.

 

Det er forresten ikke meningen å skremme noen av dere førstegangs gravide med enda en sa/MA historie! Som regel går jo dette bra :)

Endret av Julie-15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Skjønner godt at du er litt små hysterisk, det er helt normalt å være det når man har mistet før. At symptomene kommer og går er veldig normalt og veldig frustrerende! Kjenner godt på det selv her ;)

 

Ligamentsmerter, der du kjenner at livmoren vokser og strekker seg er normalt og et godt tegn. At de også kommer og går er også normalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Takk for hurtig svar! Det setter jeg veldig stor pris på! Det var beroligende å høre :) Får bare slappe av så godt jeg kan og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel smerter/murringer i livmor jeg og- var hos gyn igår, han beroliget meg med at dette var helt normalt og et godt tegn og at jeg burde se på det som at det betyr at livmora vokser hadde nok dette i min første graviditet og, men siden det er tolv år siden sist må jeg innrømme at jeg ikke husker så mye.. Iallefall var alt bra med lille i magen- hjertet dunket som bare det❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, ville bare takke igjen for svar! I tilfelle noen i lignende situasjon leser dette noen gang har jeg lyst å bekrefte kommentarene jeg har fått ovenfor. Både kvalme, trøtthet og strekninger har komt og gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...