Gå til innhold

Fy flate så stygge moderne hus er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på hus og det hadde vært gøy med noe nytt, men da må jeg nok bygge selv.

Hvordan kan jeg gjøre f.eks. dette hjemmekoselig?

Anonymous poster hash: 6d282...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke så ille det da.

Unngå skinnmøbler og mørke tunge møbler. Mer lys, pels, tepper, puter, kanskje en annen farge på veggene. :)

Anonymous poster hash: 96e99...14f
Skrevet

Synes det var pent, jeg. Virket lite og kronglete da, men jeg er vant til åpne rom, så kanskje jeg er vanskelig der. 

Anonymous poster hash: 4744c...368
Skrevet

Utendørs hjelper det med masse planter, gjerne slyngplanter som kan myke opp fasaden og busker og trær som kan skjerme av uteplassen.

Inne vil det hjelpe med gardiner og å male om slik at du blir kvitt de hvite veggene. Få inn bokhyller, med bøker, mal dørene røde, sett inn møbler med farge og pynteting som betyr noe for dere.

Anonymous poster hash: 4d2dd...db4

Skrevet

To vinduer i hele huset, så det ut som. Det er jo litt trist. 

Anonymous poster hash: 7b27a...0eb
Skrevet

Det er jo arrangerte og stylede bilder uten personlige gjenstander og uten bilder, det er jo ikke den moderne arkitekturen som er problemet, men hvordan det er innredet.

Anonymous poster hash: 10469...44b

Skrevet

Du bor jo inni disse husene da, så det blir jo som å lage et hvilket som helst annet hjem hjemmekoselig.

Ville bare poengtere at her kan det være ganske sterke restriksjoner på hva man får lov ut mtp farge, beplantning, påbygg mm.

Forøvrig har jeg sett mange mye penere representanter for moderne hus.

Anonymous poster hash: 622fd...2f3

Skrevet

Det er jo arrangerte og stylede bilder uten personlige gjenstander og uten bilder, det er jo ikke den moderne arkitekturen som er problemet, men hvordan det er innredet.

Anonymous poster hash: 10469...44b

Dette huset er ferdigstilt i fjor. Det har nok bodd folk der i et år.

Jeg ser at folk ikke er enig med meg, men jeg kjøper nok et eldre hus og pusser opp. Eller kanskje jeg bygger selv.

Anonymous poster hash: 6d282...c1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...