Gå til innhold

Har dere adventkalender til toåringene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke helt for meg hva jeg skal putte i 24 små poser til en tomprat gammel gutt?

 

Det er grenser for hvor mange småbiler han kan få.

 

Anonymous poster hash: 98cc9...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ev en to år gammel gutt, ikke tomprat 😝😝

 

Anonymous poster hash: 98cc9...81a

Skrevet

Eske med lekemat, del opp pakken i små gaver :) Jeg tror det er selve åpningen av gaven som er morsomst, og at det er ikke så viktig hva som er inni :P

Skrevet

Jeg har ikke 2 åring, men har hatt to stk. og begge har fått kalender.

Jeg ga også sånn lekemat et år, det er en god ide. Duplo går også. Mange gaver i en :)

Skrevet

Jeg har ikke 2 åring, men har hatt to stk. og begge har fått kalender.

Jeg ga også sånn lekemat et år, det er en god ide. Duplo går også. Mange gaver i en :)

Duplo var smart, det blir kanskje en blanding, da. :)

Skrevet

Min 2-åring hadde kalender i fjor. Husker ikke alt han fikk, men i alle fall noen bøker, en dvd, play doh, fingermaling, tegnesaker, klistremerker, en liten snurrebass og diverse andre småting fra ebay med lys. Sistnevnte var definitivt mest populære (og billigst ;)), men også bøkene ettersom de medførte en umiddelbar lesestund. :)



Anonymous poster hash: 4e984...c69
Skrevet

 

Min 2-åring hadde kalender i fjor. Husker ikke alt han fikk, men i alle fall noen bøker, en dvd, play doh, fingermaling, tegnesaker, klistremerker, en liten snurrebass og diverse andre småting fra ebay med lys. Sistnevnte var definitivt mest populære (og billigst ;)), men også bøkene ettersom de medførte en umiddelbar lesestund. :)

 

Anonymous poster hash: 4e984...c69

 

 

Han var altså 2 år i fjor, ikke nå. ;)

 

Anonymous poster hash: 4e984...c69

Skrevet

Her får snuppa pakkekalender. I den ligger såpebobler, tannbørste, tutu-skjørt, badeball, "snøkule", kinderegg, hårbøyle, pepperkakeformer, ansiktsmaling, modellkitt, liten pengepung, votter, kaleidoskop, rosiner, dropseske, fargestifter, ballonger, blinkende sprettball,"tiara", refleks, stempel, dukkehus-møbler.... :)

Skrevet

Her fikk eldste når han var 2, og minste som er 2 år får nå.. Tingene er gøye der og da, så greit å gi noe som kan brukes.

 

Jeg gav en liten duploeske som jeg delte opp, såper, tannkrem, tannbørste (kjedelig, men det blir hvertfall brukt), sokker, smoothies, farger.

 

 



Anonymous poster hash: 7e1ff...ecf
Skrevet

Åja, stempel hadde vi også, veldig populært, men ikke så populært hos foreldrene da han stempla halve stuebordet. :P



Anonymous poster hash: 4e984...c69
Skrevet

Min 2 åring får pakkekalender med Fantorangen plaster, såpeboblepistol, Karsten og Petra DVD-er, play doh, snurre-sugerør, ballonger, rosiner, noe sjokolade, små lekedyr, klistremerker, lysende liten nattlampe, små bøker, leketelt(julaften) + en del jeg ikke husker i farta :P Fant masse billig på TGR. Og noen av gavene var litt dyrere.

 

Anonymous poster hash: a259b...d35

Skrevet

Ja, fordi storesøsknene får det...

Tar du en runde i butikkene nå er kalendergaver "linet" opp, så det er egentlig ikke vanskelig å finne noe. Men vil du gjøre det litt enklere (og like greit) kan du kjøpe større pakker med leker og dele opp til flere pakker: Duplo, lekebiler, lekedyr, lekemat, togskinner.



Anonymous poster hash: a5c1b...69b
Skrevet

Min toåring får ikke kalender

Nei. ..fysj! !

 

 

 

Anonymous poster hash: dc39b...8bd

Skrevet

 

Min toåring får ikke kalender

Nei. ..fysj! !

 

 

 

Anonymous poster hash: dc39b...8bd

Ja, fysj og fy
Skrevet

Nei syns det holder med å kjøpe julegave.

I år er han 3 år å får en vennebyen sjokoladekalender,syns det holder.



Anonymous poster hash: 0407c...90d
Skrevet

Jeg ser ikke helt for meg hva jeg skal putte i 24 små poser til en tomprat gammel gutt?

 

Det er grenser for hvor mange småbiler han kan få.

 

Anonymous poster hash: 98cc9...81a

Jeg gir pjokken her rosinesker og sånne smoothieposer. Har tenkt at han skal få åpne de når han kommer hjem fra barnehagen, så blir det en liten snack mens han venter på middag. I helgene får han sjokolade i kalenderen sin :)

 

Anonymous poster hash: 3b089...e2a

Skrevet

Nei. Han får nok gaver på julaften. Herregud, toåringer bryr seg vel ikke om sånt, med mindre foreldrene skaper behovet for dem? Forstår jo at de som har eldre søsken "må" få, men synes det er unødvendig for alle aldre. Nå får jeg sikkert mye pes :)

 

Anonymous poster hash: 30aee...cf2

Skrevet

Vår toåring får i år. Han får en del ting som han ville fått uansett, som nytt badeskum (men denne gangen i cars-utgave og innpakket), barnekjevle den lørdagen vi har satt av til pepperkakebaking, truser (med biler på, så blir det stas) og en plastball den dagen han og pappaen skal i gymsalen og leke seg osv. Han får også en bok med puslespill i der han bare får noen brikker første dagen og må vente til neste dag for flere brikker. Luciadagen får han en stor eske rosiner, for vi skal bake lussekatter sammen. Linker litt til aktivitetene vi skal finne på. Tusjer får han også, og de skal vi bruke en kjedelig søndag når vi skal pynte isoporsnømenn og ha juleverksted 😊

 

Ikke så nøye hva som er inni, så lenge han synes det er artig å åpne og spennende å måtte vente. Adventstradisjoner kan starte tidlig syns nå jeg 😊 Vi bruker ikke mye penger, men satser på å få mye kos ut av det 😊

 

Anonymous poster hash: 40a21...8ea

Skrevet

Nei. Han får nok gaver på julaften. Herregud, toåringer bryr seg vel ikke om sånt, med mindre foreldrene skaper behovet for dem? Forstår jo at de som har eldre søsken "må" få, men synes det er unødvendig for alle aldre. Nå får jeg sikkert mye pes :)

 

Anonymous poster hash: 30aee...cf2

 

Du evner evner hvertfall å forstå at vi som har 2 åringer MED eldre søsken må ha kalender...

 

 

Anonymous poster hash: dc39b...8bd

Skrevet

Nei, mine 2-åringer har ikke BEHOV for kalender, men jeg har lyst til å glede dem med det likevel.

Trenger ikke å være store tingene for så små barn. Det er magien rundt det som er viktig! Lager spor etter nissen i snøen , fortellinger om nisseverkstedet hvor pakkene lages osv. De blir fort nok store!:)

 

Anonymous poster hash: f975e...a8f

Skrevet

Min 2-åring får en aktivitetskalender. Legger et lite bilde av det vi skal gjøre sammen oppi dagens pose; feks lesestund, mate småfugler, bake, bade, klippe og lime, ansiktsmaling, kle oss ut, tur i mørket med lommelykt, mm. Små aktiviteter som vi sikkert likevel ville gjort og som hun syns er gøy. Pluss litt godis i posen i helgene.

 

Anonymous poster hash: 4c732...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...