Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Hei. 2 åringen min har vore litt forkjølet, vond hals og små hostet litt over en uke nå, muligens litt feber ene natten i sist uke. Nå de 2 siste nettene er hosten blitt mye verre, i går hostet han og våknet hele kvelden og natten, gråter hver gang han hoster. Nå la jeg han kl 19, sovnet men våknet etter en halv time, nå hoster han hele tiden og gråter etter hver hoste. Burde jeg tatt han med en tur til legen? Vet det går mye slikt for tiden, men syns han har blitt verre nå enn han var for en uke siden. På dagtid er han veldig fin i formen, hoster litt då også, men er etter at han har lagt seg han hoster hele tiden. Anonymous poster hash: 88298...ab7
GeeGee Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Når han er så plaget, ville jeg tatt ham med til lege, særlig siden hanner blitt verre. Ellers ville jeg også gitt ham paracet neste gang han våkner, ikke for feber, men fordi han har så vondt når han hoster. God bedring til småen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå