Gå til innhold

Ny toppblogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en ny blogg, mammaslillegull.blogg.no

Utrolig umoden jente.. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 6d4f6...e9c

Anonymous poster hash: 6d4f6...e9c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklame?

Anonymous poster hash: 0a8a3...c96

Skrevet

Trenger du flere klikk?

Anonymous poster hash: ae312...2f9
Skrevet

Du kaller henne umoden, men hun er jo bare 16 år gammel og mor. Virker som om hun prøver og gjøre sitt beste for barnet sitt:

Skrevet

For du er ikke umoden som henger ut ei jente på 16 på nett?!👍

Skrevet

Har lest den bloggen en del og syns ikke hun virker umoden. Syns hun virker veldig voksen jeg. Nå må dere gi dere med den hetsingen av bloggere, det er umodent det.

Skrevet

Synes faktisk ikke hun var umoden for å være 16 år! Ble litt nysgjerrig på hvordan de klarer seg så godt økonomisk. Masse dyre produkter og klær til babyen!

Frk Heitman derimot, er utrolig umoden for å være 21!

Anonymous poster hash: 0a8a3...c96

Skrevet

Har lest den bloggen en del og syns ikke hun virker umoden. Syns hun virker veldig voksen jeg. Nå må dere gi dere med den hetsingen av bloggere, det er umodent det.

Enig
Skrevet

Det var dette med nettmobbing da, dere... Men dere synes kanskje ikke det er så ille, der dere sitter gjemt bak anonymknapp?

Hvor tror dere barn lærer å mobbe? Av sånne som deg, som fôrer troll-egoet ved å rakke ned på andre.

Jeg blir så SINT!!

Skrevet

Det var dette med nettmobbing da, dere... Men dere synes kanskje ikke det er så ille, der dere sitter gjemt bak anonymknapp?

Hvor tror dere barn lærer å mobbe? Av sånne som deg, som fôrer troll-egoet ved å rakke ned på andre.

Jeg blir så SINT!!

Denne var altså til HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...