Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Skal til gyn i morgen for å snakke om dette.. Så jeg lurer litt på om noen her kan fortelle meg litt om prosessen? Skjer operasjon i narkose? Gjør det vondt i ettertid? i såfall ca hvor lenge? Hvor lenge må man vente med sex? Hvordan ble resultatet? Andre ting som er verdt å vite om denne operasjonen? Anonymous poster hash: 6ba7a...b89
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Det vil jeg også, og operere ny jomfrudom for mannen min. I bursdagen hans eller noe. Anonymous poster hash: d12cd...5c5
shewolf Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 What Finnes det? Jøss. Har dessverre ikke noe å komme med, men jeg trodde man måtte stramme med trening jeg. Det har fungert mye hos meg hvertfall! Men nå ble ikke jeg noe særlig vid etter fødsel heller.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Jeg har blitt anbefalt utredning i denne fobindelse grunnet påvist slappe skjedevegger (kan ikke trenes opp) etter en hard føste fødsel. Har fått ett barn til etter det, og er gravid med nr 3. Når sistemann er ute, skal jeg henvises til undersøkelse og håper på operasjon. Tror det er sexforbud i 6 uker mens sårene gror. Operasjonen blir gjort i narkose, dette blir ikke gjort i lokabedøvelse, er et stort inngrep. En del smerter etterpå er det ja. (har lest meg en del opp på dette). Anonymous poster hash: 8f8ad...cb2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Vet dere om det går å få denne operasjonen dekket? Anonymous poster hash: 6ba7a...b89
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Jeg hadde en svikt i veggen mellom skjeden og endetarmen, så gikk ikke ann for meg å trene opp. I tillegg var jeg ikke skikkelig sydd. Jeg ble operert for rectocele(nedfall av bakre kjedevegg) og vaginal plastikk. Det er ikke noe automatikk i at operasjonen blir gjort i narkose, for dette er egentlig ikke noe veldig stort inngrep. Jeg skulle egentlig bare få spinalbedøvelse, men av en eller annen grunn ombestemte de seg. Jeg hadde masse smerter etter inngrepet, og jeg kunne ikke gå på normalt vis på to uker. Jeg ble sykemeldt i 6 uker, og sex var ikke aktuelt på dette stadiet. Kanskje etter 8-9 uker. Inngrepet har nok ikke vært helt vellykket for min del, ihvertfall ikke plastikken. Men noen plager er blitt bedre. Jeg fikk alt dekket av det offentlige ettersom dette var skade etter fødsel. Anonymous poster hash: 5569a...8f5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Jeg ble vid etter fødselen til sønnen min for snart 8 år siden, slitt med urge inkontinens. aldri tatt opp problemet med sex med legen før nå. skal til gyn i morgen og kjenner jeg gruer meg for å snakke om det. Anonymous poster hash: 6ba7a...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå