Gå til innhold

flere enn meg som har barn som bare krangler??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø! Han eldste vigler opp til bråk hele tiden, der han kan regjere og slå. Ved tilsnakk blir han frekk, han har aldri skyld og vil ikke høre.. De to andre er som to motpoler. Vil helst ikke leke med hverandre overhodet og ender som oftest i krangling.

 

 

 

Hva gjør dere damer, i slike situasjoner??? Blir helt anpusten!

 

Anonymous poster hash: 074d9...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte en gang at søsken krangler i gjennomsnitt hvert 15 minutt, så da må vel svare sånn generelt bli ja!



Anonymous poster hash: 98eb2...415
Skrevet

Hvis våre begynner å krangle mye lar vi dem få være mer sammen. Hytteturer, skogsturer ol der det ikke finnes annen underholdning enn hverandre hjelper enormt! Den første dagen kan være grusom, men etter en uke er de gjerne som erteris.

 

Anonymous poster hash: 44b4c...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...