Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Holder på å bli sprø! Han eldste vigler opp til bråk hele tiden, der han kan regjere og slå. Ved tilsnakk blir han frekk, han har aldri skyld og vil ikke høre.. De to andre er som to motpoler. Vil helst ikke leke med hverandre overhodet og ender som oftest i krangling. Hva gjør dere damer, i slike situasjoner??? Blir helt anpusten! Anonymous poster hash: 074d9...673
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Jeg hørte en gang at søsken krangler i gjennomsnitt hvert 15 minutt, så da må vel svare sånn generelt bli ja! Anonymous poster hash: 98eb2...415
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Hvis våre begynner å krangle mye lar vi dem få være mer sammen. Hytteturer, skogsturer ol der det ikke finnes annen underholdning enn hverandre hjelper enormt! Den første dagen kan være grusom, men etter en uke er de gjerne som erteris. Anonymous poster hash: 44b4c...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå