Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg er med i en 'hemmelig venn' gruppe og har trukket ut at jeg skal kjøpe julegave til en dame i førtiårene. Dette er til mennesker som ikke har råd til å unne seg noe ekstra i hverdagen så jeg har lyst å kjøpe noe personlig. Eller er det bedre å kjøpe noe nyttig/pynt til huset? Alle tips mottas med takknemlighet 😊 Anonymous poster hash: 85d60...cf7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Hvor myeskal det kjøpes for? Jeg ville ha tenkt noe personlig. Eneste jeg tenker er litt skummelt med kremer og sånt er om den man kjøper det til, tåler det. For det er jo kjedelig å få noe man ikke kan ha. Anonymous poster hash: 047a8...c8d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Noe som kan spises, som de ellers ikke hadde prioritert. Litt eksklusiv sjokolade, fenalår, de lange pølsene med salami. Anonymous poster hash: 0ddb7...f16
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Rundt 200-300 kr. Jeg tenker også at å kjøpe kremer, såper osv er litt risky da det er svært individuelt hva man liker og ikke minst tåler. Jeg er altså ute etter tips som er safe, personlig og nyttig intet mindre, faktisk Hi Anonymous poster hash: 85d60...cf7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Alt etter hvor mye du vil legge i gaven, ville kjøpt noe deilig dusj/bad/kroppsprodukter. Da ikke noe man får kjøpt i matbutikken eller på vita, men typ biotherm eller noe slikt som er litt luksus. Eller et gavekort på hud- og/eller hudpleie i salong. Men da må det være nok til å få en behandling av gavekortet, så hun ikke må legge ut noe selv. Eller et sånt skjerf fra Bechsøndergård. Med andre ord noe litt 'fancy' eller lukseriøst som hun nok ikke bruker penger på selv. 😊👍 Anonymous poster hash: a47c6...4ab
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Kan f.eks et lekkert skjerf og hansker fra en kjedebutikk være noe? Da kan det enkelt byttes om det ikke faller helt i smak? Hi Anonymous poster hash: 85d60...cf7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Rundt 200-300 kr. Jeg tenker også at å kjøpe kremer, såper osv er litt risky da det er svært individuelt hva man liker og ikke minst tåler. Jeg er altså ute etter tips som er safe, personlig og nyttig intet mindre, faktisk Hi Anonymous poster hash: 85d60...cf7 Hmmm... Ja, så dette etter at jeg skrev forrige innlegg. Da holder jeg en knapp på gavekort et sted. Man får ho kjøpt gavekort på kjøpesentre, sånn at man kan handle hvor man vil. Eller et fint skjerf. Spiselige ting er jo også litt risky av samme grunn som hudpleie sånn sett. Anonymous poster hash: a47c6...4ab
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 De har ikke råd til å unne seg noe ekstra i hverdagen - da ville jeg kanskje først og fremst prioritert noe hverdagslig, men til hele familien. Kanskje noe godteri av noe slag, nøtter, eller kanskje faktisk noe hjemmelaget; karameller, brente mandler ol. Jeg ville satt pris på hverdagslige varer, ikke noe gamle oster, vin, eller dyr sjokolade med smak av trøffel....Men i tillegg gi noe personlig, til bare henne. Et skjerf og/eller hansker, kanskje. Siden jeg nå nevnte over her å også gi noe hjemmelaget, så kan du jo faktisk legge enda mer i det personlige til henne. Kanskje et pent smykke (som kan byttes), eller en god bok. Anonymous poster hash: adeed...7eb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Den gangen jeg hadde virkelig dårlig råd, så var luksus for meg å få sokker som var kjøpt et annet sted enn på Europris. De 10-kroners sokkene der var det eneste jeg tok meg råd til, og da kun når de jeg hadde falt fra hverandre. Ble gavene for eksklusive og unyttige så føltes det gjerne bare bortkastet... Fancy kremer, sjokolader o.l. ble heller brukt som gave til andre, for jeg kunne ikke sløse sånt på meg selv. Mulig det bare er jeg som er rar da. Anonymous poster hash: c040f...53c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Jeg ville blitt veldig glad for ullundertøy. Anonymous poster hash: 0e3b8...b54
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Jeg liker ikke å få kremer, er ikke allergisk men bruker ikke fancy kremer, jeg kjøper Niva ol. på Rema. Er ikke pga økonomien men fordi for meg er dyre kremer bortkastet. Så ikke alle kvinner liker sånt. Jeg elsker gavekort. Men mat, skjerf, hansker ol. er og bra å få. Anonymous poster hash: 18dfe...9aa
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Takk for mange gode tips og synspunkt. Jeg tenker også at veldig eksklusive gaver blir litt feil, vil heller gi noe de kan kose seg med med god samvittighet. Du som nevner gode strømper har et godt eksempel, det er sånn hverdagsglede jeg vil bidra til. Tar gjerne mot flere synspunkter. Hi Anonymous poster hash: 85d60...cf7
bambi-88 Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Hva med nytt sengetøy eller håndklær?
megh Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Det er jo gøy med gave, men gavekort er jo supert. Hvis hun bruker det på seg selv da. Eller en enkel veske. Hvor får man blitt med i en sånn gruppe som bidragsyter? Det var et veldig bra inniativ.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 En kurv med f.eks fine stearinlys, servietter, en løper, vinflaske, og sjokolade for eksempel. Hadde jeg hatt dårlig råd, tror jeg heller jeg ville ha ønsket meg noen bruksting, enn spa eller lignende... Jeg har passert 40 by the way, og hadde blitt glad for det jeg nevnte her Anonymous poster hash: d9ec0...1d8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Ullundertøy. Ulltrøye eller ullongs. Det er kanskje noe hun bare prioriterer til barna. Anonymous poster hash: ce6e5...afc
min<3 Skrevet 18. november 2014 #17 Skrevet 18. november 2014 På coop har de ull til voksne for 299. Ellers hadde jeg blitt glad for et familiespill, ullsokker, skjerf, Bodum kaffe/termokopp, en god kaffe og melkesjokolade:-D En fin toalettmappe.
IceNose Skrevet 18. november 2014 #18 Skrevet 18. november 2014 Hva med dørskilt? Jeg lager de på bestilling
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #19 Skrevet 18. november 2014 Hva med dørskilt? Jeg lager de på bestilling Har du noen bilder? Vi har nettopp flyttet, og har egentlig et dørskilt, men det er bare oss voksne som står der. Vi har nå fått et barn, og har enda en på vei (ikke før i juni), så hadde vært gøy å sette deres navn også på. Anonymous poster hash: adeed...7eb
IceNose Skrevet 19. november 2014 #20 Skrevet 19. november 2014 Hva med dørskilt? Jeg lager de på bestilling Har du noen bilder? Vi har nettopp flyttet, og har egentlig et dørskilt, men det er bare oss voksne som står der. Vi har nå fått et barn, og har enda en på vei (ikke før i juni), så hadde vært gøy å sette deres navn også på. Anonymous poster hash: adeed...7eb Jeg har en facebook-side, men jeg tror ikke jeg kan dele den her!? Kan sende deg link på innboks om du vil Jeg lager dørskilt med navnene til foreldre på øverst og under henger barna i hjerter <3 Da kan man bare bestille hjerter ettersom barna kommer og feste de på
IceNose Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Hva med dørskilt? Jeg lager de på bestilling Har du noen bilder? Vi har nettopp flyttet, og har egentlig et dørskilt, men det er bare oss voksne som står der. Vi har nå fått et barn, og har enda en på vei (ikke før i juni), så hadde vært gøy å sette deres navn også på. Anonymous poster hash: adeed...7eb Jeg har en facebook-side, men jeg tror ikke jeg kan dele den her!? Kan sende deg link på innboks om du vil Jeg lager dørskilt med navnene til foreldre på øverst og under henger barna i hjerter <3 Da kan man bare bestille hjerter ettersom barna kommer og feste de på Meeen du er anonym, så send meg innboks Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå