Gå til innhold

Jente på 2 1/2 år og bleieslutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har så lyst til å gå på do og å bruke truse. Løper mye på do selv om det ikke kommer noe fordi det er så stas. Hender selvfølgelig en sjelden gang at hun tisser på do også. Veldig sjelden..

Greia er at hun tisser på gulvet med vilje og skryter av det etterpå.. Hvordan håndterer jeg dette?

Anonymous poster hash: 6e56a...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 6e56a...d61

Skrevet

vi har ikke den samme situasjonen her, men vi har en potte stående i stua slik at år 2 åring kan gå på den. Kunne det vært noe for dere? Da kan hu jo allikevel skryte av det hu har gjort, men hu kan få enda mer skryt fordi hu har gjort det på potta i tilegg....?

Skrevet

Ta på bleie og si at hvis hun ikke klarer å la være å tisse på gulvet, må hun vente til hun klarer det før hun får gå i truse igjen.

Skrevet

Gutten min er nettopp fyllt 3 år å han gjør det samme :S

Så da begynte vi å prøve med potte i stuen istedenfor å lot han gå uten bleie på,

Hver eneste gang tisset han på golvet å skrytet av det etterpå.

Skal ikke være lett dette :S

Anonymous poster hash: d65f0...3a3
Skrevet

Du må ikke kjefte eller la barnet få lav selvfølelse heller bygge opp om det at hun liker og tisse i do, og Dermed med forklare at tisset skal i do ikke på gulvet om hun vill så kan hun ha på bleie og heller ta denne ned når hun kjenner at hun må tisse, kommer hun seg på do selv eller er det for høyt? Jeg har aldri brukt potte til mine og skulle jeg det så hadde denne vært på badet for det er der vi tisser ikke på stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...