Monica Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få bestilt en fin kalender, sånn som man har bilde for hver måned. Sine egne bilder man laster opp. Besteforeldrene ønsker seg det. Og jeg har aldri bestilt før, så vet ikke hvilke som har fine kalendere.
soleia Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Vi plar lage på fotoknudsen, den største,og ikkje på fotopapir. Dei blir fine, og er greie å skrive på. Men du er litt seint ute, for det var halv pris ut oktober, og no er det ganske dyrt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Vi har brukt smartphoto i flere år og er kjempfornøyd med alt Nå har de 50% på allfoto og vi sparer 1200,- på å handle der så vi er litt i tvil. De ligger på ca 199 pr. stk. så sparer jo en del på den med 50% da.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Vi bruker også alltid Fotoknudsen, den største. Blir veldig fin. Jeg lager den selv uten å bruke malene og setter gjerne inn flere bilder og tekst. Forhåndsbestilt julegave fra bestefar hvert eneste år, den har fast plass på kjøkkenet Jeg bestiller også i oktober når det er halv pris da. Denne lager vi hvert år: http://www.fotoknudsen.no/kalender/manedskalender/stor-manedskalender-30x40-cm-trykk Det geniale med fotoknudsen er at man kan dele bilder med venner inne på siden deres, så søsteren min deler bildene sine med meg også lager jeg kalender til mamma med bilder av mine og hennes barn annenhver måned. Anonymous poster hash: 04103...e7b
Monica Skrevet 18. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2014 Tusen takk for svar! Tar gjerne imot flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå