Gå til innhold

Glassdør mellom soverom og bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har en GLASSdør mellom soverommet og badet (altså, der det er direkte forbindelse mellom rommene, ingen gang)? Hvordan funker det mtp isolasjon og luft etc? Er det noe å anbefale eller funker det dårlig?

Anonymous poster hash: 616cd...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes meg vel! Litt privatliv vil jeg ha når jeg er på driter'n :P

Ville ikke vurdert det engang

Anonymous poster hash: 51461...f27

Skrevet

😉 Det burde jeg kanskje ha presisert - det er snakk om hvitt glass hvor man ikke skimter noen konturer, kun vage skygger av lyset som da gir en pen estetisk effekt. Men det er altså funksjonaliteten ift temperaturendringer, fuktighet og sånne ting jeg lurer på☺️

Skrevet

Us, leide ferieleilighet som hadde det. Ble ganske forstoppet gitt.

Anonymous poster hash: 17bb1...7c4

Skrevet

😉 Det burde jeg kanskje ha presisert - det er snakk om hvitt glass hvor man ikke skimter noen konturer, kun vage skygger av lyset som da gir en pen estetisk effekt. Men det er altså funksjonaliteten ift temperaturendringer, fuktighet og sånne ting jeg lurer på☺️

Badedører skal komme med luftehull eller rist nederst på døra. Ellers tror jeg ikke det er noen "krav".

Anonymous poster hash: 9fddf...b7e

Skrevet

Ville ikke vurdert det engang Anonymous poster hash: 51461...f27

Det burde jeg kanskje ha presisert - det er snakk om hvitt glass hvor man ikke skimter noen konturer, kun vage skygger av lyset som da gir en pen estetisk effekt. Men det er altså funksjonaliteten ift temperaturendringer, fuktighet og sånne ting jeg lurer på☺Anonymous poster hash: 616cd...6e1

Tror d blir veldig kult! En glassdør er jo ikke 'tynnere' enn en vanlig dør, med tanke på lyd og lukt :)

Anonymous poster hash: 06281...abf

Skrevet

Us, leide ferieleilighet som hadde det. Ble ganske forstoppet gitt.

Jeg ser nå at du har presisert at det ikke er samme som jeg mente:)

Skrevet

Dytter denne litt, noen flere som har erfaring??:-)

Skrevet

Kipt med lyset på badet som plager den som ennå ligger i sengen. Hadde vært veldig plagsomt for min del!

Skrevet

Vi har to bad ved siden av hverandre med skyvedør i hvitt glass i mellom. Gjennom skimter vi skygger.

Jeg syns det funker fint med tanke på lys, fukt osv.

Anonymous poster hash: 77148...93d

Skrevet

Det er nydelig! Se bare her a!

Anonymous poster hash: c08bf...ca7

post-42-0-09382100-1416380483_thumb.jpg

Skrevet

Det er nydelig! Se bare her a!

Anonymous poster hash: c08bf...ca7

Ha ha😄 Jeg er nok litt mer diskré anlagt enn som så, men jo - nydelig for de vågale😄

Skrevet

Er det et nybygg? Isåfall er det vel krav om balansert ventilasjon?

Vi bor i nytt hus, har dog ikke glassdør, men har aldri opplevd f.eks dugg på speilet eller vinduer under dusjing/ bading. Når du går ut av dusjen, så er det som om ingenting har skjedd på badet om du forstår.

Anonymous poster hash: 9c68f...9cc

Skrevet

De hadde det på hotellet hvor vi var på ferie sist, og det var helt grusomt. Pent ja, men det er jo null lydisolering f.eks. (veldig gøy når man er på do...).

Anonymous poster hash: 35d3e...ba7
Skrevet

Uff vi fikk det hjemme da jeg var sånn 14. Det var fristet glass og høy kvalitet, men jeg følte meg aldri komfortabel der inne etter det, følte konturene skimtes.. Om det blir veldig mye dugg på glasset og man drar hånden over blir det nesten gjennomsiktig. Det er heller ikke lyd isolert så bra! Så litt kjipt når en satt på do og det var folk i stuen som hørte alt! Grusomt!

Anbefales ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...